sobota 3. srpna 2013

Já, padouch


Už několik týdnů má Jenda na iPadu nejoblíbenější hru se žlutou potvůrkou.
Myslím, že se ta hra jmenuje Minion rush. Jeníček sbírá banány, přeskakuje překážky, vyhýbá se autům....
Jenda má rekord třikrát vyšší než já.
Holt to neumím jako on. V "počítačových hrách" je většinou nejlepší.


Jenda vždycky říká, že hraje "žlutého pišišvora".


Asi to slyšel od holek.


Když dostal před pár dny Happy meal, tak byl nadšený.


V krabičce byl jeho oblíbený "panáček".


Má tři různé "druhy" a každý den zkoumá, který mu ještě chybí.


Eliška mu říkala, že se jmenuje "Mimoň" nebo "Padouch" podle stejnojmenné "pohádky".


Slovo mimoň Jenda neumí vyslovit a "PAĎOUCH" to prý není...


A tak si ponechává svého "žlutého pišišvora".









3 komentáře:

  1. i u nás je tahle hra nejlepší, Kuba nic jinýho ani nechce dělat, jen sbírat banány..a samozřejmě má taky největší rekord z nás všech, čemu se už nedivím:-) a té hře fandím, i když není nějaká edukativní, trénuje se u toho postřeh,hbitost a soustředění. Mějte se krásně a přeju plno sil a duševní pohody do dalších týdnů

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně že je šťastnej :) :D No jo, kluci:D Pišišvor, ani jsem nevěděla, že se to slovo používá někde jinde než v naší rodině :D

    PS: Jsem potěšena, že mi nabízíš "blogové přátelství," samozřejmě tě přidávám :)

    OdpovědětVymazat
  3. My sme nazbierali postavičky z happy mealu menom mimoni.
    Sú fakt božský a krásny.
    Toto frčalo ale šmolkovia tý sa nevypredajú ani za týžden.
    No jo česi to sú naši starý známy.
    Hlavne že naša Republika je lepšia ako Česká.
    I keď na tých priblblých poslancov.
    No čo.
    Ale takú hru ešte nepoznáme.
    Kde sa tá hra dá kúpit?
    U nás ju asi ťažko nájdeme.
    Majte sa pekný den

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...