čtvrtek 1. srpna 2013

Jenda si hází se Šárkou



Večer jsem potřebovala něco udělat a věděla jsem, že Jenda úderem 18. hodiny a desáté minuty bude chtít jít ven.


Snažím se mu (trošku) nabourávat rituály, aby to nebylo pokaždé úplně stejné.


Jednou vezmeme jeden míč, podruhé dva, jednou s námi jde Betynka, podruhé ne, jednou potřebuji na záchod a jdeme o pět minut později, tentokrát jsem poprosila Šárku, aby šla s ním ona.





Chvíli protestovala, ale pak se nechala na 15 minut ukecat.


 Ptala jsem se na co má s sebou mobil? Prý aby  věděla, kdy uplyne těch 15 minut:-P


Jenda mi s radostí mával. Bylo vidět, že je venku rád a že má z blbnutí se Šárkou radost...


Matýsek je pozorně sledoval:-)


Nic mu nesmí uniknout.











Eliška s nimi ven jít nechtěla....
...škoda.

9 komentářů:

  1. Krásně veselé fotky :-) Jeníček si to vyloženě užívá. A Matýsek, jak na ně zvědavě a přitom tak vážně koukal :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je fajn, že Jeníček jde i se Šárkou ven.
    Marci jen pozor na kočičáka Matýska.
    Jako mnoholetá majitelka 2 kočičáků vám radím pozor na to.
    Není pravdou, že kočka má 9 životů.
    Okna by měla být zasíťovaná.
    Nespoléhejte, že Matýsek nespadne.
    Bylo už tolik případů, že kočka vypadla z okna a měla těžká zranění. Když to přežila.
    Nezahrávejte si s tím.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc hezké že se Šárka zapojila a hrála si s Jeníkem (mohla by i víc aby se ti ulevilo a získala jsi nějaký čas pro sebe )ale chápu že když začne vyvádět a zlobit že se jí do toho moc nechce.Tak ať ten druhý prázdninový měsíc je pro vás co nejpříjemnější.Lída

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mohly by víc, ale zase na druhou stranu je chápu PROČ nechtějí. Šárka radji povozí sousedce roční holčičku, než by šla ven s Jendou.

      Vymazat
  4. Je vidět, že mě Jenda opravdu radost a určitě se vydováděl. Matýsek je krásný =)
    Jinak vyhrála si u mě giveaway, už nějakou dobu čekám zda mi pošleš adresu na mail..ten je StochlovaAdela@seznam.cz, tak prosím co nejdřív, at mohu výhru zaslat.

    OdpovědětVymazat
  5. Matýsek má veselé nezbedné očičká :-), ... tiež sa bojím, aby ho niečo pri tom vykukovaní z okna nenapadlo .
    Maj sa pekne Marci a užívaj si chvíľky "ničnerobenia" (viem, že to u teba neplatí), možno sa budú časom predlžovať, J.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...