pondělí 9. dubna 2012

Krásné velikonoce


Chtěla bych vám poděkovat za vaše velikonoční přáníčka v komentářích k minulému článku.


Ano, Jeníček dělá pokroky a já z něj mám velkou radost.


Je to moje sluníčko, moje radost, má vzpruha, moje potěšení, mé poslání, má láska.
On a moje dcery. To nejcennější, co mám.


I já vám přeji klidné, pohodové, krásné, veselé a láskyplné VELIKONOCE.


Ty moje nejsou ani klidné, ani pohodové, natož veselé....


Kdo mne zná, kdo k nám více jak 2 roky virtuálně nakukuje, tak ví, že víkendy (dovolené, svátky, vánoce...) jsou tím nejhorším obdobím z celého týdne.


Víkend je třeba jen přežít.


Omlouvám se za neveselý velikonoční příspěvek, ale já se neumím usmívat, když srdce krvácí.
Někdy ano, někdy to jde.
Někdy na svůj smutek a na své bolesti přehodím závoj klidu a míru a dělám, že problémy nejsou.
Jenže oni se mě snaží převálcovat.



Ale já se nedám.
Bůh ví, že se nedám.

Přeji příjemné prožití velikonočního pondělí.... dospělým milující srdce a dětem bohatou nadílku.

23 komentářů:

  1. Marci ty jsi oporou nejen pro své děti,ale i pro nás.Jste skvělí a ty to tam drž pěkně pohromadě.Výzdobu máte nádhernou,děti i maminka šikulky.Já jsem po noční,tak jsem rozhozená,ale tady u tebe naberu sílu a jdu dělat velikonoce.Hezky si ty svátky velikonoční užijte,hlavně klid a pohodu.

    OdpovědětVymazat
  2. Srdce se mi svírá, když to čtu.Strašně moc bych ti přála,abys měla (abyste s dětmi měli) pohodové nejen všední dny,ale také víkendy,svátky,prostě každý den.Já vím,že to nemáš lehké,že řešení je obtížné.Přesto ti z celého srdce přeju,abyste byli šťastní, však ty víš,že se štěstí občas musí jít i naproti...
    Hodně sil a ... zítra už je úterý ;)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, ano, vím, že mu musím naproti, ale bojím se. Jednou ten strach překonám.

      Vymazat
  3. To byly veselé obrázky, ale neveselé povídání. Nevím, co se u vás pokazilo, proč jste se s manželem tak odcizili. Nechci se plést, ale myslím si, že není šťastný ani on. Zdá se, že nenašel cestu k tobě, ani k dětem a je sám a takovému člověku, se těžko žije.
    Přeji Marcelko, tobě i tvým dětem hezké velikonoční pondělí a nenechte si ho ničím a nikým, pokazit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i mně se špatně žije. Bez lásky život ztrácí ten správný smysl.

      Vymazat
    2. Ale pokud se lidé dovedou kulturně domluvit, mohou vesele žít vedle sebe a každý si dělá, co chce. Kde není snaha, není ani ta domluva.páček Lucka.

      Vymazat
  4. Milá Amélko, navzdory každodenním starostem a překážkám ti ze srdce a tvojí rodině přeji krásné velikonoce. Máte to doma krásně nazdobeno. :) Budu se asi opakovat, ale jsi pro mě velkým vzorem a obdivuji se tvé síle. A na závěr, člověk se nemá přetvařovat, a myslím, že tady, mezi tvými čitateli nemusíš....sdělená starost je poloviční a radost dvojnásobná....:) Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale když on člověk ani ZDE nemůže být upřímný, protože to může číst KDOKOLIV. Někdo nesnese obnaženou pravdu ve své reálné podobě. A mně je líto, když musím potlačovat své emoce i zde....

      Vymazat
  5. Amélko, krásně nazdobeno. Užijte si s dětmi tak krásný den, jak jen to jde ...

    OdpovědětVymazat
  6. Amélko, krásně nazdobeno. Užojte si s dětmi tak krásný den, jak jen to jde. Vždyť ty sama víš, že děti bývají naší velkou oporou, aniž by o tom sami přemýšleli ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Amelie, děkuji za přání. Vše, co jsi četla v přáníčku na blogu samozřejmě platí, ale i tak Ti ještě tady dodatečně přeji krásné Velikonoční pondělí a aby ses mohla odpoledne posadit! :) Já už jsem na zadnici dostala, ale šlince tam nebudou! :D
    Díky,
    Haňa

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko máte krásně nazdobeno a drž se.nic nenaděláš-někdo je nepolepšitelný až,až.Víme to,kdo k Tobě chodí a tak dětem i Tobě přeji jen to dobré po celé dny,týdny atak dále.

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji co nejklidnější přežití Velikonoc. Nestihla jsem reagovat na předešlé články, ale byla jsem moc překvapená jak Jeníček dělá pokroky- návštěva obchodu mě dostala nejvíc! Je moc šikovný a je vidět, jak se vrací Tvá trpělivost v jeho vývoji.Věřím, že to stojí mnoho nadlidského výkonu, ale ta odezva je a bude obrovská.

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko přeji Vám do nejklidnější a nejpohodovější velikonoční pondělí jaké jde a tobě přeji lepší náladu a trochu radosti .. máte krásně nazdobeno.. pa Dita

    OdpovědětVymazat
  11. Nedej se! Držím pěsti, veselé Velikonoce a nezapomeň se nechat vymrskat nějakým tím proutím, ať máš dost energie na další rok.

    OdpovědětVymazat
  12. Ono 4dni volna naraz su niekedy narocne aj pre spokojnu dvojicu. My uz mame svoje 4dni uzite, tentokrat spokojne, ale zase bez jedinej fotecky :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, také přeji krásné Velikonoce a Jeníčkovi bohatou pomlázku a tobě hodně sil a pevných nervů :-)) Moc krásná výzdoba, já to doma docela odflákla, on vůbec nebyl čas.

    OdpovědětVymazat
  14. Je smutné, když se člověk místo těšení se z Vánoc a různých svátku, naopak obává toho co bude... Já už jsem propásl čas Vám popřát k letošním Velikonocům, tak už jen přeju, aby ty příští byly zase o něco veselejší... :)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Amelie, čtu tenhle blog teprve krátce, ale obdivuji jak vše zvládáš a chci Ti popřát nejen krásné velikonoce, ale hlavně hodně sil a moc moc štěstí!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...