sobota 14. dubna 2012

Nakresli cestičku


Koupila jsem Jeníčkovi další sešit se stíratelným povrchem.


Jmenuje se Nakresli cestičku.


Zpočátku Jeníček jen tak čmáral a nemělo to hlavu a patu.


Pak začal spojovat jednotlivé věci.


Dělal si tam křížky a kolečka.

Největší legrace je zamalovat ducha.


V tichosti se na to soustředí.


A když to dokončí, tak vezme utěrku, smaže to....


....a začne znovu...


Duch se mu moc líbil.


Rád začmárává čísla na spodní straně stránek...


Zkoušel také "vymalovat" auto....


...a nebo dával do "kolečka" písmenka.


Mohl si malovat jak chtěl a co chtěl.
Nijak jsem ho neomezovala.
On by se tedy stejně nenechal. :-P


Pokud to dělal správně, dostal za odměnu bonbónek.
Pokud si maloval co chtěl, tak jsem ho chválila slovně, ale odměnu nedostal.


Nakonec zkoušel ještě vybarvit včeličku...


...a zamalovat kluka... nejdřív černým fixem....


...a potom i červeným....


 Očividně z toho měl sám radost.


A ještě nakreslit svého oblíbeného pavouka.


Tentokrát se třema očima a pěknou pusinkou.


Na spodní straně stránky se mu povedla krásná cestička...


A ke konci mě MOC MILE překvapil.


Řekla bych, že to je docela těžké a že tyhle cestičky nejspíš nezvládne.


Kolikrát ani netuším, co je v něm schované... a co vůbec umí....
Nikdy ty cestičky nedělal a přesto se mu tři z nich krásně povedly.
Je to šikovný kluk.

Přeji vám naádherný, sluníčkový den.

18 komentářů:

  1. Vím, že se už opakuji, ale tyhle sešity mi přijdou jako neuvěřitelně prima nápad. Škoda, že když byla sestřička malá, nikde jsme nic takového neobjevili. Jeníček je šikula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně to přijde jako prima vynález. Co jsme vždycky zničili papírů...

      Vymazat
    2. No právě, a když se to nepovede, máz, a může se začít nanovo. :)

      Vymazat
  2. Už nemáme v rodině žádné malé dítě a hračky ani různé omalovánky už se nekupují, proto u tebe vždycky obdivuji, co všechno se dá dnes pro děti pořídit. :-) Ty dvě cestičky, Jeníček namaloval opravdu skvěle a pavouk, je taky výborný. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. To říkám pořád, že je šikovný:-)))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amelinko..
    To jsem ráda,že se vám tak daří..Je moc hezké vidět Jeníčka,jak se směje a něco ho baví a rozradostňuje:-)
    A ten pavouk,přímo ukázkový,fakt se mu povedl..
    Mějte se nádherně a skvělou zábavu přeji
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  5. Za ty roky má už Jeník vypracovanou techniku na pavouky, může je malovat zpaměti. :)
    Knížka či sešit se mi taky líbí.
    A Jeník se i hezky snaží.

    OdpovědětVymazat
  6. Takovéhle věci se mi líbí, jelikož nejsou drahé a jsou velice naučné... :)
    je hezké vidět Jeníka, jak se usmívá :) ;) určitě si pěkně pohrál... :) a je to opravdu šikula...

    OdpovědětVymazat
  7. Toto jsou velice šikovné pomůcky. Koukám na ně a říkám si, že bych je měla také koupit naší Nice. Týnka od miminka do tří let vyrůstala u nás, tak začala rychle mluvit, barvy jsme jí naučili snadno, já jí učila počítat, abecedu už ve třech letech uměla celou! Ale Nika vyrůstá doma a budou jí tři roky, skoro neumí mluvit, jen řekne Kika nedá. Kika má. Teta nooo! . . ..! Jenže všichni za ní věty dořeknou a já se čertím! Přeci ve třech letech by už měla říkat věty. :-( Tak si říkám, že bych jí koupila taky tyto smazatelné knížečky a začal jí učit po svém. Mohu se zeptat, dají se sehnat normálně v papírnictví? Děkuji ti. :-)
    Jeníček je velice šikovný a miluji jeho úsměv. ;-)
    Krásný den přeji. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem měla takovou stíratelnou destičku, kdo ví, kam se poděla. Je fajn, že Jendu ta věc tak chytla :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Amélie hezký víkend i vám.-)Jj dobrá pomůcka,je vidět že Jeník je z knížky nadšen a cestičky zvládá.-)pavouček je dobrýýýýý.-)))
    Zbyněk

    OdpovědětVymazat
  10. Už jste sehraná dvojka.Tyhle malovánky jsou super,ale u nás je nikde nemají.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty sešity jsou vynikající věc. Moc se mi líbí. Docela by se hodily i mně.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jeníček je ale šikulka..:) Cestičky mu jdou skvěle, povedly se mu..:) A too že zamalovává věci? To je taky fajn..:)
    Ty sešítky se mi moc líbí, je to fajn věcička..:)

    OdpovědětVymazat
  13. To je skvělá věcička..taková nekonečná písanka. Jendovi to šlo a hlavně ten zápal pro věc a klid!! Mějte se hezky!

    OdpovědětVymazat
  14. Koukám, že v samém zápalu Jenda zapomněl i na dudlíky. A je krásné vidět, jak se soustředí. Držím palce, ať mu to nadšení vydrží. Eliška

    OdpovědětVymazat
  15. Jeník je šikulka! Aby nebyl, když má takovou úžasnou maminku!
    Stíratelné sešity se mi děsně líbí, chtěla jsem něco podobného pro Davida, ale nikde v okolí to nemají. Nějak už nevím, kam na to.

    OdpovědětVymazat
  16. Je to šikulka :)
    Amél, hodně síly dál, i když tady na fotkách vypadá Honzík šťastný :) A to je přece důležitý :)
    Krásný den přeji

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...