neděle 1. dubna 2012

Jenda se učí malovat 2


Dalším stíracím sešitem, který jsem Jeníčkovi koupila, jsou ČÍSLA.


Samozřejmě že vím, že je napsat neumí.


Ale má je rád.


Líbí se mi jeho zaujetí....


...jeho soustředění....


....jeho trpělivost...


...a samostatná práce.


Občas rozvíjím nenápadně i jeho fantazii a také správné držení tužky.


A tentokrát si maloval čárky, kolečka a křížky....


Jenda vlastně říká, že píše písmeno "X", že to není křížek....


Ale mně to připomíná křížky....


Sám si dává čísla do kroužků, sám si stránky maže utěrkou....


...a je spokojený.


A to je přece to nejdůležitější, na čem záleží.
Šťastné a spokojené dítě.....
....alespoň pár minut.


Krásného APRÍLA všem....

16 komentářů:

  1. To je nádhera. Koukám, že ty stírací sešity jsou opravdu velmi vděčná záležitost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stírací sešity jsou super. Omalovánky ho zatím nebaví a i kdyby, tak by je počmáral během 5 minut, a pak by neměl nic. Takhle sešity použijeme kdykoliv znovu.

      Vymazat
  2. Tentokrát se ti podařilo přesně vystihnout to, co Jeníčka zaujme a bude bavit. Když si vzpomenu na obrázky, kde stačilo potřít stánku vodou a jak se to Jeníčkovi vůbec nelíbilo a srovnám to s dnešními snímky, je to rozdíl jako brno. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Je šikovný. Věřím že se toho naučí víc.. :) Je to šikovné dítě. Tenhle sešit jsem jednou kupovala mojí sestřence. Dělala to s ním stejně jako Jenda-samé křížky,kolečka.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc dobře, že ho to baví a vydrží u toho. Stírací sešity jsou ideální:)

    OdpovědětVymazat
  5. toto je super a baví ho to, teším sa z toho :-) pekný dník

    OdpovědětVymazat
  6. Je šikovny a trpělivý. Je super kluk. Všechno jednou bude lepší. Taky máme doma pro malého nějaké ty cvičící sešity, ale náš nemá trpelivost, nejde mu to, snažíme se. Za rok pujde do první trídy tak teda fakt nevím. Muj kluk je hroznej lempl v tomhle. Co nechce delat nebude

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle sešity a omalovánky jsou super.U nás je nikde nemají i když nebydlíme zrovna v malém městě.Mě se líbí ten jeho postup práce.

    OdpovědětVymazat
  8. No vidíš, jak je Jeníček šikovný! Co by za to některé maminky daly! Vše bude určitě OK a brzy! Jde rychle dopředu!

    OdpovědětVymazat
  9. Jak je Jenda spokojený, to je opravdu nádhera..:) Co na tom že čísla napsat neumí? Ale ví jak vypadají a to už je skvělé. Je to šikovný klučina. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Stírací sešity jsou úžasný nápad. Ještě jsem na ně nenarazila, musím se po nich podívat. Moc se mi líbí a je vidět, že Jeníčkovi taky!

    OdpovědětVymazat
  11. je šikovný :D Pozdravujem :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...