pondělí 16. dubna 2012

Samolepky s čísly


Dnes jen pár starších fotek.
Nestíhááám....


Koupila jsem Jeníčkovi samolepky s čísly.


Miluje čísla...


...stejně tak samolepky....


A byl to prima nápad...


Sice máme teď samolepky všude....


...ale to nevadí.



Důležitá je přece radost dítěte.


Jenda mi čísla ukazoval....


...a ptal se..."Co to je?"


Ozdobil si i svého dudánka....


Za pár korun spousta radosti.


Ani nespotřeboval všechna čísla...


Pomalu mi docházejí nápady.... co s tím dítětem celé dny dělat.


Nemohlo by už být konečně teplo?


V té zimě a dešti ho na procházku nedostanu ani násilím.


A já stejně žádné násilí vyvíjet nechci.


Mějte se sluníčkově a nenechte si náladu tím počasím zkazit...

13 komentářů:

  1. Ty máš tak super nápady! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Od středy už má být hezky.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Marci.kam chodíš na tak šikovné nápady? Umíš pěkně Jeníčka zaměstnat,nevadí,že na chvilku-Jeník dělá pokroky je to šikula.
    Počasí mě taky pěkně deptá,snad již bude kapku pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kam na to chodím? Tohle mě ťuklo do očí v papírnictví...

      Vymazat
  4. Gratuluju k bezva nápadu! Nešlo by si podle čísel, která si Jeník vybral, vsadit sportku? :-))) Když má k těm číslům tak pěkný vztah, třeba by mu to čísla oplatila! :-)
    Jinak jsem si jistý, že ty budeš mít dobrých nápadů vždycky dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsadit sportku? Občas o tom uvažuji. Peníze by vyřešily všechny problémy....

      Vymazat
    2. No vsetky asi nie, ale akutne urcite :-)
      Vsad si, budem ti moc drzat palce.
      Nam v zime tiez dochadzaju napady, my tu mavame take obdobie dazdov, ked prsi, ale tak moc ze sa neda vyjst na ulicu, lebo je vsade voda. Chodniky su uplne zaplavene a cyklostesky tu sluzia na odtok vody pri dazdoch, tam je vody aj meter. Vzdy som rada ked to uz skonci.

      Vymazat
  5. Taky si už přeju sluníčko...tohle počasí bere moc energie...

    OdpovědětVymazat
  6. nevymyslela byh ani čtvrtku toho co ty..

    OdpovědětVymazat
  7. Je hrozně krásné to jeho zaujetí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obdivuju,jak je Jenda šikovný, čísla jsou malá a přesto je sám odlepí! A opravdu smekám před tebou, tolik šikovných věcí,které pro Jeníčka seženeš.Asi se umíš v obchodech nejen dobře dívat,ale hned u toho i přemýšlíš,jak využít.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...