pátek 20. dubna 2012

Zvířátkové fixy


Koupila jsem Jeníčkovi nové fixy.


Prasátko, pejska a kravičku.
Už jsem nevěděla, jak ho dostat z té jeho nechuti "něco" dělat...


Jeníčkovi se fixy moc líbí.


V poslední době ho máloco zaujme, tak jsem ráda, že fixy měly úspěch.


Pavouka už za ty roky známe dokonale....


Nožičky už ani nepočítáme.


Jenda se uculuje....


Ví, že za odměnu si může na stranách fixů mačkat  malý barevný čudlík....


...a zvířátko vydává příslušný zvuk...


Pak si kreslil sám... a říkal: "nula a x (iks) a nula a x a nula a x....
...a tak pořád dokola.


Za odměnu zmáčknout malinké tlačítko....


...a soustředěně naslouchat....


A nakonec: světě div se, mi na požádání nakreslil kytičku.


Možná mi chtěl k tomu dnešnímu svátku udělat RADOST.
Ale on mi ji dělá už jen tím, že JE.
Jen díky němu jsem našla tolik internetových i opravdových přátel....
....a věřte, že si vaší "internetové" podpory moc vážím.
Někdy je mi těžko a smutno, na duši usedá splín a po tvářích mi stékají slzy, ale pak si sednu k notebooku, začtu se do vašich komentářů a vím, že musím bojovat dál.
Vím, že to zvládnu.
Vždyť na to nejsem sama.
Denně mi drží palce 700 - 800 lidí a proto to nesmím vzdát.
Díky vám mám sílu jít dál...


Jen je to někdy tak strašně těžké....




Kytička je krásná....
Překvapilo mě, jak se mu povedla.


Ještě si důkladně prohlédnout prasátko....


....a ke konci Jeníček říkal, že maluje TMU...
No když myslí... :-)


Moji drazí čtenáři, děkuji vám za krásná přáníčka k svátku a přeji vám krásný víkend, pevné zdraví a spoustu lásky.

37 komentářů:

  1. Kytička je nádherná, krásnější jsi nemohla dostat! Všechno nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taktiež sa pripájam všetko najlepšie....a do budúcna čo najviac slniečkových dní s úsmevom na tvári. Kvietok nádherný ....Jeníček je proste šikulka :)
      Anička

      Vymazat
  2. Teda krásně maluje. Kytka je jen přivonet. Kde se dají sehnat ty fixy a zakolik. Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Jenda je taaaak šikovný!!!!! Maluje parádně!!!! Koukám jak bláázen:-) A ty fixy -no kukam !!! Odkud?? Ami:-)

    OdpovědětVymazat
  4. V Táboře obchod: Wiki nebo Dráčik. Už si to nepamatuji. Měla jsem je schované ve skříni.

    OdpovědětVymazat
  5. Bože jak je dobře, že se dají sehnat takové super věci, které děti zaujmou. Je radost dívat se na Jendův spokojený výraz a zaujetí k činnosti. A kytička je krásná! Samozřejmě se připojuji a přeji ti vše nejlepší, hodně sil a optimismu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Kvetinka sa mu naozaj podarila, nebuď smutná máš zlatého syna a vidno že ťa veľmi ľúbi :)))

    OdpovědětVymazat
  7. ještě jsem nepopřála všechno nejlepší... a když si čtu o Jeníčkovy, tak se mi vždycky vykouzlí úsměv na tváři :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že svým čtenářům občas vykouzlím úsměv na rtech. A děkuji za přání.

      Vymazat
  8. Sedmikráska jako malovaná. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fixy su super, ja som mala podobne pastelky, co mali tu cast na kreslenie rovnaku, ked boli deti mensie a nevedeli poriadne drzat ceruzku, ale obaja tie pastelky viac ozuzlavali nez kreslili, fixi su v tomto asi o hodne lepsie, navyse ten zvuk je motivacia.
    Pekne fixy a Jendova pekna praca.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, zvuky Jenda miluje od narození, takže zvukové hračky vedou stále. Těmi nikdy nechybím.

      Vymazat
  10. To je dobře, že měly fixy úspěch! Ale to, že dokonce vydávají zvuky, je až neuvěřitelné! Musím se přiznat, že možná ani já bych nepohrdla... ;) A dokonce i krásnou kytičku s nimi namaloval... Zřejmě se mu skutečně zvířátka moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Fixy jsou perfektní nápad a je velmi dobře ,že se líbí .
    maluje krásně ..je moc šikovný...

    OdpovědětVymazat
  12. Mně by se fixy také líbiy. Kytička je pěkná. A hlavně vytrvej! Všichni ti držíme palce a hlavně vidíme, jaké Jeníček dělá pokroky. Krásný a pohodový víkend.:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi neuvěřitelně silná osoba a máš můj veliký obdiv. Je vidět, že Jeníček je moc spokojený, a ačkoli to vypadá, že je to vždycky jeden krok vpřed a tři zpět, pokroky dělá a je to znát. :) Hlavně hlavu vzhůru.
    Jinak trochu opožděně - vše nejlepší k svátku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Livien, čteš mi myšlenky? Jeden krok vpřed a tři zpět...proč mi to tak často připadá? Ale díky Bohu, že jde pořád dopředu, i když svým pomalým tempem. Je šťastný a to je nejdůležitější.

      Vymazat
  14. Jéééé.... Všechno nejlepší, aspoň dodatečně.
    Kytička je vážně moc povedená. :-) Ty fixy jsou hezké, jen - nedrží se špatně?
    A jé, zase víkend... Přežijte ho pokud možno v co největším klidu (ideálně kdyby tatínek na celý víkend někam odjel, co...). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, nevím proč, ale drží se mu moc dobře. Asi ten úchop má raději.

      Vymazat
  15. Krása..je to šikulka, říkám to pořád :-). A vše nej k svátku ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fixy, takové vůbec neznám. Je vidět, že se Jeníčkovi moc líbily a kytička se mu moc povedla! Dodatečně Ti přejí také vše nejlepší k svátku, i když bez kytičky.

    OdpovědětVymazat
  17. No páni, zvířátkové fixy a ještě umí napodobit jejich zvuk, to je nádhera, vůbec jsem netušila, že se dá něco takového koupit. Tentokrát to byla pro Jeníčka trefa, spokojennost je na něm vidět a namaloval moc hezké obrázky. Nohatého pavouka už opravdu známe, ale kytička má premiéru a je úžasná. ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já jsem to taky netušila... vběhla jsem v Táboře do obchodu, objevila razítka a jela jsem zase domů. Měla jsem jen pár minut. Dokonce by mě zajímalo, zda existují i jiná zvířátka. Asi bych si měla udělat výlet...

      Vymazat
  18. Ahoj Amél, sleduju tento blog a jsem unešena doslova!!!!! Jeník na mě působí víc a víc jako chlapec, který je neuvěřitelně chytrý!!!! škoda, že má takový strach z lidí:-(( Až se toto zvládne-tak máte určitě vyhráno!!! protože Jeníček jinak umí všechno!!!!! Samozřejmě když chce. Parádně maluje, umí počítat, písmena!!! No to ani zdravé dítě v jeho věku tolik toho neumí!!! Fakt žasnu!!!! A tebe bych okomžitě zaměstnala jako spec. pedagožku!!!!! Pomohla by si plno dětem!!!!!!!!! Obdiv obdiv obdiv!!!!!!! Hezký den!! Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že je na něco nesmírně chytrý, i když ve zprávě má IQ 65...Ale jsou věci, kde nestačí na dvouleté dítě. Za vším je spousta a spousta dennodenní práce. Bůh ví, kde by bez toho každodenního nacvičování, učení a procvičování byl.
      Žádný obdiv, Luci, uvádíš mne do rozpaků. Je to moje dítě a udělala bych pro něj cokoliv.

      Vymazat
  19. Milá Amelie, moooooc se omlouvám, že jsem zaspala. :-( A tak ti o den déle přeji hodně štěstí, lásky, pevné nervy, hlavně to zdraví a každý den usměvavé děti. :-)
    Moc mě mrzí, že jsem včera negratulovala, ale kamarádka vždy říká, že nejdůležitější je si vzpomenout. :-)
    A věř, že na tebe myslím každou chvilku. ;-)

    Jeníkovi jsi pořídila úžasné fixy, já včera prochodila skoro celé město a moc pokladů jsem neobjevila. Jak ty to jen děláš, že vždy doneseš takové perfektní věci? ;-)

    Měj se nádherně a ať tě dušička nebolí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, vždyť to vůbec nevadí. Vím, že na mne myslíš.
      Jak to dělám, že nosím domů poklady? To je mi samotné záhadou. Do města se dostanu minimálně a když, tak "šíleně" spěchám, abych toho za tu hodinu, kdy mám doma asistenta k Jendovi, stihla co nejvíc.
      Asi mě má Bůh rád. Vlítnu do papírnictví nebo do hraček, mrknu....něco mě trkne...a mažu zase o dům dál... Chtěla jsem napsat, že je to JEN náhoda, ale náhody neexistují... Bůh to vždy zařídí tak, abych něco vhodného pro rozvoj Jeníčka našla.

      Vymazat
  20. Marci,nestačím zírat,kde stále objevuješ ty zajímavé věci. Zvířátkové fixy vidím prvně v životě, jsou super. Dodatečně taky přeji vše nej ke svátku. A ten obrázek kytičky, to by chtělo do rámečku a na stěnu. Je totiž úžasný!!! Stejně jako tvůj syn, který je taky úžasný a určitě to má po Tobě.:-) Drž se, i když je to často hodně těžké.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Amelie, po delší době zase nakukuji a jsem nadšená Jeníčkovými pokroky, překvapilo mě, jak krásnou kytičku namaloval a pavouk taky nemá chybu. Vím, že to všechno dalo strašnou spoustu práce, ale tu radost, když se vám to podaří, nic nenahradí. Jsi úžasná a Jenda taky.

    OdpovědětVymazat
  22. Ta kytička je naprosto úžasná :-))
    A dodatečně vše nej nej nej a hlavně hodně klidu :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Marci, krásná kytička!!!!! Marci 700-800 lidí.. to je pomalu jedna větší vesnice, která je jen a jen s Tebou!!Marci všechno nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Marci, sice pozdě, ale všechno nejlepší k svátku a hodně síly. Kytička je skvělá. Eliška

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...