pondělí 23. dubna 2012

Přechod z postýlky na velkou postel 7


Jenda je vytrvalý.


Šárka odchází....


...a nastává hysterický řev....


Jak dlouho už to je?


Tři týdny?


Pořád opakuje, že chce tu MALOU postýlku....


...že nechce velkou....


Říká, že nechce, aby taťka odvezl jeho malou postýlku na skládku....


Chce, abysme tu velkou postel dali Šárce....


A každý večer z plna hrdla ječí....


...hází hračkama ...


...a nedá se utišit....


Toto jsou páteční fotky.
Měla jsem svátek a Jenda tak strašně plakal, že mi to trhalo srdce a měla jsem slzy na krajíčku.....
Holky jsou v té době v pokojíčku nebo v pracovně u počítače, manžel v obýváku u televize nebo u notebooku a jediný člověk, který to musí poslouchat, jsem já.....

15 komentářů:

  1. Milá Marcelko, díky za návštěvy u nás...jak tak na Jendu koukám...napadlo mě ...psala jsi , že má rád čísla...co mu tu postel nějak vylepšit a třeba prostor okolo čísla s příběhem, povlečení s číslama..něco co by ho zaujalo a naučil by se mít tu postel rád...nevím,ale je mi ho klučíka taky líto . Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně tak má rád medvídka Pú, ale povlečení s ním nezabralo. Sám si to vyzdobil, má tam všechny hračky, míčky, všechno dorůžova, bonbónky, deku, dudlíky... Popřemýšlím o tom. :-)

      Vymazat
  2. jak to dopadlo s tou zabranou? zjistila jsem, ze jako zabrana se daji dokoupit i mrize, jako jsou v postylce :-). staci do google zadat "zabrana na postel" nebo neco podobneho vyjede vam spousta obrazku, myslim si, ze by se citil lip, kdyby tam nemel ten volny prostor, zda se ze na nej neni zvykly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má "drahá" polovička řekla jen: "JAK BY TO vypadalo.." Záleží na tom, JAK to vypadá, nikoliv, jak se cítí dítě...
      Někdy si připadám tak bezbranná....

      Vymazat
  3. Jak dlouho tak pláče? Bobinek malý. Ty čísla jsou super nápad!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy i hodinu a půl....Je to vyčerpávající pro něj i pro mne.

      Vymazat
  4. Znovu musím napsat, že všechny potíže s našema tvrdohlavcema jsou proti tomuto nic. Já si vůbec neumím představit, že bych něco takového vydržela (na jednu stranu jsem cholerik a nervák, takže by mi to asi drásalo nervy a na druhou by mi ho bylo taky moc líto). Obrovský obdiv!!!!!!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nepomohl by takovej ten stan na postel-nástavba? Lucka.

    OdpovědětVymazat
  6. To je tedy zapeklitá situace, vůbec mě nenapadá jak z toho už zaběhaného - Šárka odchází, Jeníček začíná plakat, ven. V jednom z předcházejících článků jsem si všimla, že malá postýlka je pořád v obýváku. Což ji zkusit někam schovat, aby Jeníček pochopil, že prostě jiná postel není? Určitě bych ji ale na smeťák nedávala, protože jestli by měl Jeník plakat stále, raději bych mu ji vrátila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak...už měla být dávno pryč. Jenže...

      Vymazat
  7. Ahoj, chtěla jsem Ti napsat o tom povlečení s čísly, ale už mne někdo předběhl :-) Co takhle alespoň malý polštářek - třeba by jste ho čísly mohli popsat spolu - třeba fixama na textil

    OdpovědětVymazat
  8. Amelie a co když z pokoje odejdete ,když bude tolik plakat a přijít až pláč nebude tak aktivní ? Ale možná je autistům jedno a pláčou i o samotě . Život není lehký a je pravda ,že si Jeník musí zvykat ,jsem v kontaktu ještě s jednou maminkou s autistickou holčičkou a stěhují se a ta tvrdí ,že malá si bude zvykat nejméně 2 měsíce a to má promyšleno aby i nábytek stál tak jak je malá zvyklá a přesto ví ,že bude problém . Míla

    OdpovědětVymazat
  9. Dodatečně Ti přeji vše nejlepší k svátku, Amélko, a málo takovýchto situací, ať vše směřuje k pokroku a málo slz, jakých je tady.

    OdpovědětVymazat
  10. Vydrž, však ono to jednou přejde. Jeníkovi držím palce, ať je to co nejdřív.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...