sobota 28. dubna 2012

Céčka


Ještě nedávno Jenda nechápal princip, jak navléknout céčka...


...a nenechal si to nijak vysvětlit...


Vždycky ho chytl amok a bylo po hře....


A tentokrát si to nechal vysvětlit a POCHOPIL to.


Chvilku ho bavilo dělat "řetěz"...



A poté třídil "céčka" podle písmen.


Poctivě vyhledával stejná písmena.



Tady dělal jen dvojice a trojice...



Ale ze všeho nejvíc se mu líbí paragrafy.


To slovo neumí ani vysvětlit, ale přesto si je užívá....


Skládal si je do řady...


..a počítal, kolik jich má...


Potom jsme hledali E jako Eliška...


..a udělali jsme několik hromádek se stejnými písmeny.


Rozpojovat mu to zatím nejde...


...ale dočkejme času...
Jenda (časem) zvládne všechno. :-)


Té (špinavé) náplasti si nevšímejte. Jenda měl loni úchylku na náplasti. Kupovala jsem tehdy v lékárně  párkrát několik balení.... 
......a teď si na ni vzpomněl, tudíž nosil x dní náplast a nesměla jsem mu ji sundat....

20 komentářů:

  1. Jé, taková super sbírka! Kdo měl kdysi paragrafy /a ještě průsvitné/ - ten byl těžký frajer :-D
    Jenda překvapuje čím dál víc, perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo měl z těch řetězů závěsy, tak byl král :)

      V.

      Vymazat
  2. Jak tak koukám, pokroky jsou každý den a jsou krásné :)
    Jen tak dál, je super číst po ránu tak pozitivní věci :-)
    Krásný víkend :-))

    OdpovědětVymazat
  3. No páni, ty máš céčka! Taky jsme jich kdysi dávno pár měli, ale kde těm je konec. Jeníčkovi, jsi touto hrou kápla do noty, jsou to písmenka a navíc pěkně barevná. :-) Dnes je den, jak malovaný, tak ho s dětmi pěkně rodinko, užijte. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Céčka, Jan skládá céčka ...
    Michal David se jistě nebude zlobit, že jsem trochu upravil jeho hit, ale je to z čiré radosti nad dalším pokrokem v dovednosti motorické a hlavně psychické.
    Jistě zůstává přes den dost těch "špatných" projevů, ale ty dobré se stupňují. Musíš mít jistě velkou radost a my se radujeme s Tebou. Tvá láska a trpělivost sklízejí ovoce, které začíná víc a víc zrát.
    Přeji krásné víkendové dny se sluncem nejen na obloze.

    OdpovědětVymazat
  5. Marci to je úžasný pokrok,chválím ne jenom ale i Jeníčka.Suuuuuuuuper.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to ještě existuje? Asi před třiceti lety jsem to musel shánět pro sestřenky, protože naše široká rodina nabyla přesvědčení, že my v Praze máme všechno. Měnilo se céčko za trojku, trojka za paragraf, svítícíí za zelený a podobně.
    Věřím, že Jeník příjde i na to rozpojování. Je zajímavé, jak časem mění přístup k některým věcem. Tvoje obdivuhodná nápaditost v kombinaci s bezmeznou trpělivostí a láskou určitě přinesou i další zlepšení!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, dlouho jsem tu nebyla, musím dočítat :-) Nicméně jsem se zastavila v lékárně a zakoupila dudlík Baby nova vel. 3 - je to on????? Mohu ho zaslat, když mi napíšete kam :-) Kdyby se Jeníčkovi líbil, půjdu se pídit po dalších, tenhle měli poslední.

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů, tak na tomhle jsem vyrostla. Jenda je šikula a šlo mu to moc krásně. Připoměl mi moje malé časy a znovu jsem jich doma pár vyhrabala. :) Jinak - úplně ho chápu, obrázkové náplasti jsou totiž nejlepší. Třebas jen jako pouhá ozdoba. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníček je šikovný klučina. A to víme. :-) Je super, jaké dělá pokroky. :-)
    S céčky jsme si také vyhráli, co říkáš? Já když si vzpomenu na ZŠ, kde děcka nosily do třídy céčka a pak jsme dělali společný řetěz! Páni, kolikrát jsme ho měli obtočený kolem třídy snad natřikrát! A to si nevymýšlím. :-)
    Naše Týnka je má také. Vloni v létě jsme spolu z nich dělali sukýnky, náramky, náhrdelníky. A ona si to vše navlékla a pak nám tancovala a strašně se jí líbilo, jak to cinká (avšak cinkání se líbilo i našemu kocourkovi a každou chvilku jí vysel na sukni :-D ).
    No vidíš to a já se chtěla zeptat, copak si Jeník přihodil, že má zalepenou ručku a ty jsi nám to už vysvětlila. ;-)
    Amelie, přeji ti krásný den, depkám se vyhýbej a říkej si, že je dnes krásně. ;-)
    Myslím na tebe. :-) A ještě jednou moc děkuji za mail. :-) Moooc mě potěšil. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Třeba bude z Jendy módní guru a za pár let budeme náplasti, jako cool doplněk nosit všichni :-)
    Jinak ptala sem se v nějakých krámech na ty dudlany
    a nic :-(...psala sem i do Baby Novy a fakt už je nevyrábějí :-/

    OdpovědětVymazat
  11. Maci, máš u mne na blogu ocenění. Zasloužíš si ho za to, že jsi nám všem otevřela oči a píšeš i o věcech neveselých. Děkuji Ti za to!!!! Pa. Tina

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj :D akurát som sa chcela opýtať, čo sa mu stalo z rukou... už skôr som si to všimla na fotkách ale už je to vysvetlené :D céčka som mala rada aj ja :D aj mne sa najviac páčia paragrafi :D Jeníček je šikovný a robí obrovitánské pokroky :D len tak ďalej... Nečudo, keďˇmá takú šikovnú mamičku ako si ty :D Ahoj prajem pekný deň... Mám ťa rada :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Merry, děkuji za pochvalu, jsi milá. I já tě mám ráda.

      Vymazat
  13. Já myslela, že už céčka nejsou. Když byl syn malý, pořád jsme je sháněli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V hračkách jsem je nesehnala, ale nakonec u vietnamců...

      Vymazat
  14. Kde asi zůstaly moje céčka z mládí. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Moja stará mama ich má doma, ale v podstate sa s nimi hrať nemôžeme . Do určitého veku je to podľa dospelých nebezpečné . Teraz by som sa už asi hrať mohla (haha), ale keď si jeden uvedomí, aká veľká rodina sme a koľko máme detí pod tri roky (otec je najstarší a to má sedemmesačného syna, u nás je fakt babyboom, okrem jednej tety, čo má iba jedno dieťa, nikto pod tri kusy nejde a akosi už to vychádza z pomeru, človek si tie najnovšie príspevky ani nepamätá po mene), tak to vlastne nejako veľmi nejde . :D Ale u starých rodičov je vlastne zakázané všetko . Kopa hračiek a nič z toho . Farbičky, to nie, lebo by náhodou zafarbili stenu, tej sa človek nesmie ani dotknúť vlastne, väčšina rozprávok je zakázaná.... haha, Leví kráľ ma rozplače aj teraz, to sa ze nečudujem, kopa vecí nie je vhodná pre malé deti... kaleidoskop je strašne vzácny . No vlastne, keď si spomínam, ako decká sme sa hrali von v letnej dome na loď . :D Joo . Najväčšia zábava . Ehm, nejako som sa rozkecala sorry . :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jeník super ! Náš malej je o rok mladší a neautista -ale s céčkama bitvu nevyhrál :-D To navlékání do sebe -klobouk dolů -před Jendou :-) Vidíš jak je trpělivej a šikovnej ....(pošlu ti do sbírky :-D)

    OdpovědětVymazat
  17. Je to šikula. :) Já měla céčka taky vždycky ráda, vlastně ale ani nevím, co je na nich tak super, že to lidi baví.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...