středa 18. dubna 2012

Kuželky


 Jenda má po holkách dvě kuželky.


Víc se jich nedochovalo.


Protože se mu líbily, koupila jsem mu kuželky nové.


Měl z nich radost.


Sám si je před garáží vyndal.


Jen krabici jsem musela otevřít já, to Jeníček nezvládl.


Zkoušel si kuželky sám postavit...


...a Betynka mu pomáhala....


Občas mu to spadlo, tak jsem mu pomáhala kuželky postavit znovu.



 Házel míčkem a měl radost, když kuželky spadly.




Pak začal foukat vítr a kuželky padaly samy od sebe, což Jeníka rozčilovalo.


Vůbec se mu to nelíbilo.


Kuželky jsou velmi lehounké a závan větru je porážel na zem....




 A tak jsem se rozhodli jít domů.



Jendovi se zpočátku moc nechtělo, ale nakonec pochopil, že to jinak  nepůjde.
Vítr stejně nemá rád.


Naházel kuželky do krabice a utíkal domů.....

19 komentářů:

  1. Jeníček je šikulka!To je dobře,že se mu kuželky líbí.Moc zdravím a přeji klidný sluníčkový týden

    OdpovědětVymazat
  2. Kuželky jsem taky ráda hrála, ale vždycky mě nebavilo je stavět.

    OdpovědětVymazat
  3. to jsou ale opravdu krásné kuželky s krtečkem.

    A je dobře, že se Jeníček baví a přiměje ho to jít ven.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Jenda je šikulka! Moc se mi líbí, že si kuželky i uklidil:)

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, ty kuželky měly mít dole nějaké závažíčko, aby byly trochu stabilnější a možná, je to hra na doma, kde nefouká vítr. :-)) Důležité je, že se Jeníčkovi líbí a určitě příjde na to, jak si s nimi hrát, tak aby ho nezlobily. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, kuželky! Jako sportovní kuželkář fandím Jeníkově zálibě. Je dobře, že ho sport dovedl ven.
    To bychom mohli spolu dát mač. Sice hážu do trochu jiného postavení kuželek, ale alespoň by měl Jeník šanci na vítězství. :) Napočítal jsem jen osm kuželek. Devátá byla mimo záběr, nebo jich je opravdu jen osm? To by výrobce děti pěkně šidil.
    A zaujala mne ta krabice. Sice je tam český Krteček, ale nápisy české moc nejsou. Holt jsme v Evropě. :)
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem kuželky nepočítala, ale myslím, že jich je 8. Od každé barvy dva kusy. A jiné postavení kuželek Jenda odmítal, zkoušela jsem to dávat podle sebe a neprošlo mi to.

      Vymazat
  7. Pěkná aktivita. Je vidět,že Jeníka stavění zaujalo.

    A.

    OdpovědětVymazat
  8. kuželky jsou prima, barevnost, lehkost, stačí už jen soustředit se a je to :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marci, to je pěkný pohled na hrajícího si Jeníčka!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, tak už jste si byli hrát venku! Mě kuželky nikdy obzvlášť moc nebavily. S bráchou jsme je po sobě házeli.

    OdpovědětVymazat
  11. To se nedivím, taky by mi to přestalo bavit.

    OdpovědětVymazat
  12. Já vždycky s napětím čekám na konec příběhu, jsem moc ráda, že dneska to bylo vcelku klidné. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí první fotka, jak má Jeníček kufřík :-) Sluší mu to, klukovi jednomu! A moc hezky si hrál!

    OdpovědětVymazat
  14. :D my sme ich tiež mali ale niekam sa stratili a s mojou sestrou sme sa "mečovali" teda hrali že to sú meče a bili sme sa :D teraz sa bijeme bez nich :D :D dúfam že Janíček nebude s kolkami nikoho biť :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jenik byl venku a hral kuzelky to je opravdu hezke videt,no kdyz zacne foukat vitr tak nic jineho nezbyva nez jit domu.Podle fotek se to Jenikovi ale libilo.

    OdpovědětVymazat
  16. Amélie a Jenda šel ven sám, nebo jsi ho musela "přemlouvat"? Každopádně je vidět, jak se zlepšuje a tvé snažení má smysl. Teď jsem si na vás vzpomněla, Anežka (dcera) bude chodit do školky s autistickou holčičkou (ale je to školka soukromá s málo dětma). Tak posílám pohlazení a spoustu dalších krásných Jeníčkových úsměvů. Elee

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...