středa 4. dubna 2012

Trička nejen pro autisty

Kdo by měl zájem o trička, která nosí Jeníček, tak tady má ODKAZ.
Já mu  objednám asi 2 kusy s krátkým rukávem a s popisem jen na přední straně.


Trička jsou i pro dospělé.


Miluji nápis:
"Vnímám svět jinak. Neřeš to..."

Nejsem AUTISTA  a stejně ten svět asi vnímám jinak než někteří lidé....
Někdy mám pocit, že jsem spadla z jiné planety.

Třeba dnes u zápisu ve školce...
Mám pocit, že mluvím čínsky, když prosím, aby mé 5 tileté dítě v příštím školním roce přijali do školky....
....ale o tom až jindy.

18 komentářů:

  1. Amélko, líbí se mi snad všechna Jeníčkova trička. Je to dobrý nápad. Ale nějak mě vzalo za ♥ tričko s nápisem Jsem to nejlepší, co vás mohlo v životě potkat.
    Ať se vám daří, jste zdraví a ať jsou vaše sváteční dny prozářené Jeníkovým úsměvem ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tričko s nápisem "Jsem to nejlepší, co vás mohlo v životě potkat" se moc líbí Elišce. I mně. Proto jsem ho koupila. Škoda, že si něco podobného nemyslí i pracovnice v MŠ.

      Vymazat
    2. Pořád říkám, že je všechno v lidech a strašně moc záleží na tom, na koho v životě narazíme. Bylo mi kdysi vysvětleno, že já jsem laik, kdežto dotyčná osoba je vystudovaný pedagog. Bohužel ani její 4 roky pedagogického minima z ní empatickou profesionálku neudělaly :-(
      Hodně štěstí vám oběma ♥♥♥
      evice

      Vymazat
    3. Přesně tak. Vše je o lidech. A mnozí myslí jen na své pohodlí, nikoliv na potřeby dítěte.

      Vymazat
  2. A co se stalo, nechtěj ho tam?páček Lucka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AUTISTA ASI nepatří MEZI "normální" děti. Chápu, je s ním moc starostí. Ale kdo chápe matku?

      Vymazat
    2. Amél, a nemáte tedy v okolí nějakou speciální školku? Asi bude, ale nejspíš daleko, viď?
      e.

      Vymazat
    3. To byla normální školka? Oni musej snížit počet dětí ve třídě, pokud přibude dítě se speciálními vzdělávacími potřebami...ani kdyby měl asistenta by to nešlo? Lucka.

      Vymazat
  3. To tričko je moc pěkné:) Mám taky často pocit, že svět vnímám trochu jináč: Asi bych si ho měla taky pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď nevím, jestli se mi odeslal komentář. Psala jsem, že se mi ta trička s nápisy zdají jako výborný nápad, který může pomoct v pochopení lidí, kteří takového autíčka vidí, ne zrovna v dobré náladě. A taky jsem psala, že si Jeníčka nedokážu představit mezi "cizími" lidmi ve školce. Asi to pro něj bude hodně stresující. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já si ho ho nedovedu představit ve školce mezi tolika "cizími lidmi", ale pokud se do společnosti nezapojí teď, tak už asi nikdy....

      Vymazat
  5. Amelko, rozumím tvý pocitům. Občas si také připadám jako mimozemšťan a nestačím zírat.

    OdpovědětVymazat
  6. Že bych si to tričko pořídíla taky? I když mám "jen" úzkostnou poruchu a deprese? I tak si někdy připadám jako mimozemšťan. Snažím se alespoň šířit osvětu mezi kamarády, nestydím se mluvit o tom co prožívám, neskrývám že beru léky a proč je beru. Ale některé názory mě doráží, ač žijeme v 21.století mnozí pořád neuznávají psychické nemoci a problémy jako nemoci, lae vždyť mezi tím není rozdíl. Onemocnění jako onemocnění, akorát da duševní jsou neustále tabuizována. Často se setkávám s názory že antidepresiva jsou pro sraby co nic nevydrží, že jsem feťák, mám slabou vůli, jsem magor, proč se neseberu a něco se sebou nedělám, proč do sebe cpu ty hnusy když si stačí vzít čokoládu a bude dobře...Ale to jsou kraviny! Lidé co nikdy nezažili opravdovou depresi nebo záchvat úzkosti kdy se klepete, dusíte, srdce vám bije jako splašené a klidně třeba chodíte po místnosti řvete a narážíte do nábytku protože máte pocit že to nevydržíte a prasknete, neví o čem mluví. Člověk který bere prášky není ve většině případů slaboch, ale naopak se rozhodl se sebou něco dělat. Zkoušela jsem všechny možné terapie, ale nic nepomáhalo. Kdybych se neléčila pravděpodobně budu většinu času doma, eventuálně bych občas byla schopna jít někam na brigádu. S léčbou žiju normální plnohodnotný život, studuju vysokou školu, mám přítele a "zvenku" by jste na mě nic nepoznali.
    Nejsem sice autista ale svět taky vnímám jinak. Možná máte kolem sebe takových lidí několik a ani o tom nevíte...
    Omlouvám se za výlev,ale nějak to ze mě samo vytrysklo, po přečtění tohohle článku, kdyžtam to Amélko smaž, ať Ti tady nespamuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, to přece není spam, ale to je nádherný komentář. To, co mnoho lidí neumí - vyjádřit své pocity, názory. Říkám to i svým dětem, že někoho bolí hlava, jiného noha, a někoho zase duše. Jako se léčí noha, břicho, krk, léčí se i duše. A není se za co stydět. Ale znám v okolí mnohé jedince, kteří by k psychiatrovi nikdy nešli, říkají: "nebudu ze sebe dělat debila"...Nechtějí pochopit, že by se ulevilo jim i okolí.
      Jsem ráda, že chodíš na můj blog, jsi moc fajn.

      Vymazat
  7. Tričko jsou výborný nápad, už jsem si jich na Jeníčkovi všimla. Já si taky někdy připadám jako ET :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer,chtěla bych se zeptat,kde bych si mohla objednat trička pro autisty,ale už dospělé pro mého 19 letého syny?Předem moc děkuji Jana

    OdpovědětVymazat
  9. JANO, TŘEBA TADY: http://www.zasklem.com/tricka-s-potiskem/tricka-s-potiskem

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...