neděle 15. dubna 2012

Písmenková vykrajovátka


Před několika měsíci jsem koupila v papírnictví vykrajovátka.


Říkala jsem si, že to bude na dobu, kdy už nebudu vědět, co dalšího za aktivitu vymyslet.


Včera jsem vykrajovátka vyndala.


Myslela jsem si, že budeme vykrajovat z modelíny.
Jenda písmenka vysypal a k modelování se neměl.


V krabičce pod písmenky byl papírek a na něm byla písmenka namalovaná.


Jenda odmítal modelovat a postupně dával písmenka na papír do krabičky.


Kolikrát to takhle dělá u nějaké hry. Koupím něco nového, nebo nám něco půjčí paní z Rané péče,  Jenda si určí vlastní pravidla hry a pak odmítá dělat to, co má.


Tentokrát mi to bylo jedno, a tak jsem ho nechala.


Sám si hledal písmenka....


Já jsem mu jen přidržovala krabičku....


..a občas jsem mu nějaké písmenko kousek posunula nebo podržela....


...protože mu to "utíkalo" pod rukama a on se u toho rozčiloval.


Ještě pár písmen....


...a bylo hotovo....


Zbývá zavřít krabičku a je po hře. :-)

14 komentářů:

  1. Mila Amelko, dekuji za navstevu a moc zdravim! Jenda to zvladnul na jednicku, ja bych na to skladani asi nemela trpelivost :) A priste uz treba budete modelovat.........

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, a přitom Jeník tak rád modeloval.
    Ale má to výhodu, vykrajovátka vypadají stále jako nová. :-)
    Bude vykrajovat příště. Oblíbená písmenka s oblíbenou modelínou nemohou dopadnout jinak než ve vzájemné spolupráci při Jeníkově aktivitě.

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že si nedal Jeníček říct s tou plastelínou, ale takto máte aspoň důvod krabičku otevřít znovu a pokusit se i o to vykrajování. Jestli ovšem Jeníček, na obměnu hry přistoupí. Jak už ho tak trošku z blogu znám, tak asi těžko. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Marcelko,kam ty na takové úžasné věci chodíš?! Taková vykrajovátka by se mi líbila na perníčky,ale nikde jsem je neviděla.Vlastně jo,ale celá sada byla šíleně drahá.Závidím ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, i nase deti si vytvari sva vlastni pravidla. A vis co, mam pocit ze je to moc dobre. Jen tak je clovek schopny objevit neco noveho. Jenda to udelal na jednicku a ty taky, ze jsi ho nechala. Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Amélko, ta vykrajovátka se mi moc líbí, je to dobré pro malé děti, vyhrají si a ještě se naučí písmenka a mohou skládat i celá slova.
    Také obdivuju ten sešit se stíratelným povrchem. O tom jsem nikdy neslyšela. Jsou to všehno novoty a praktické věci. Jeníček má zábavu a pěkně si vyhraje. Musí o tom co dělá přemýšlet a to mu určitě hodně prospěje. Je to šikovný a moc pěkný chlapec. Hold, každý jsem jiný. Přeju hodně zdraví a spokojenost vám všem - Květa

    OdpovědětVymazat
  7. Jak tak koukám, tak není jeden den, kdybyste nehráli nějakou hru nebo něco tvořili. Odkud bereš nápady a inspiraci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu denně, několikrát za den pracujeme. Jenda se nesmí nudit.

      Vymazat
  8. Jsou horší věci na světě, hlavně že to bral docela v klidu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsou horší věci. Neřekla jsem, že ne. :-P

      Vymazat
  9. Ale sa mu darí :D Ahoj :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Marci, díky Bohu, že se snažil aspoň nějak zabavit a že vždycky přijde na systém, který mu vyhovuje. Tedy, skoro vždycky.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi studnice nápadů, viď? Já být Tvé dítě, takl si myslím, že pocitem štěstí bych nestrádala. A tak si tak říkám, jestli to takhle Jeník taky nepociťuje, určitě ano.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...