pondělí 30. dubna 2012

Trocha učení nikdy nezaškodí


Občas se nám povede "vzorná" práce u stolu.


Čísla měl Jenda rád odmalička.


Od velikonoc zbyla čokoládová vajíčka....


...a to je pro Jendu dost velká motivace....


Normálně vajíčka nedostává.


Vyrovnala jsem mu čísla na stůl do řady....


..a Jenda to bez chyby poskládal tak, jak to správně patří.


Ještě mi vzorně ukazoval barvy....


A na požádání vyhledával číslo, které jsem mu řekla.


Sice se mu občas nechtělo....


...ale stačilo připomenout, že dostane vajíčko....



...a Jenda svou práci dokončil.


Už mě zná a ví, že by jinak nic nedostal.



Za čokoládu se pracuje dobře...


...a možná nejen Jeníkovi.
Taky máte rádi čokoládu?


Přeji vám krásný sluníčkový den.
A my zase utíkáme na zahradu.

15 komentářů:

  1. Jeníček je moc šikovný, čokoláda je velká motivace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čokoládu miluju a bohužel se s ní "odměňuji" až moc často:)
    Jojo, správně to Jeník dělá - přeci nebude pracovat zadarmo:)

    OdpovědětVymazat
  3. Čokoládovou čokoládu mám rád. :)
    Čísla na stole, číslo na triku - Jenda je takový numerínek.
    Šup, šup na zahradu, dokud je hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jo. Za čokoládu by se to pracovalo. Ale za kus buřta eště líp. To bych se snad pustila i do dobrovolného vytírání podlahy (práce, kterou doma nesnáším snad úplně nejvíc.)
    Lída J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduško, tak to rychle přijeď, buřtík už je na stole a podlaha na Tebe čeká. Ale klidně si můžeš vybrat mezi vytíráním a žehlením. :-)

      Vymazat
  5. Ten Jeník je ale šikulka..:)
    A za čokoládu se pracuje dobře i mně..:P

    OdpovědětVymazat
  6. P.S. To se divím,že maká zrovna za tohle vajíčko. Má děsně nedobrou čokoládu, dítě mi ji vyhazuje, chce jen tu hračku:-)páček Lucka.

    OdpovědětVymazat
  7. Za kus žvance cokoliv. U nás kynologů se tomu říká pozitivní motivace. Obávám se, že tím budu ve výchově svých budoucích dětí "deformována" aneb Co funguje u štěněte, bude fungovat i u dítěte ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, pozitivní motivace je velmi důležitá.

      Vymazat
  8. Marcelko, dneska jsem si uvědomila, jak Jenda "stárne". Vypadá tak soustředěně, pohodově.
    A čokoláda - třeba měsíc mě ani nenapadne, že bych si ji dala, a pak...pak si to teda užiju :o)
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. čokoládu mám ráda hořkou :)
    Jeníčkovi to šlo parádně, motivace byla silná.
    Moc hezky se na ty fotky kouká

    OdpovědětVymazat
  10. Kdo by se za sladkost nedal přesvědčit? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tady je Jeník naprosto spokojený, je vidět, že čísla ho fakt baví. A ta čokoláda taky není k zahození, co by pro ni člověk neudělal :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...