sobota 21. dubna 2012

Pro poukaz na pleny


Před pár dny jsem se konečně dostala k dětské doktorce pro poukaz na pleny.


Měli jsme na pleny nárok už v březnu, ale nějak jsem se tam nedostala.


Pořád bylo něco důležitějšího.


Jendova paní doktorka je skvělá.


Spoustu věcí s ní vykomunikuji mailem, za což jsem nesmírně vděčná....


Poprosila jsem ji tedy mailem o napsání poukazu.


Jenda ječel, sotva jsem se o návštěvě u paní doktorky zmínila.
Marně jsem se mu snažila vysvětlit, že jemu paní doktorka nic dělat nebude.


Nakonec se povedlo a Jenda pochopil.
Slíbila jsem mu, že může počkat v autě.


Řekla jsem mu, že v autě dostane za ODMĚNU bonbónek.... to už máme nacvičené z jízd do školky a do APLY...


....a taky to, že si v autě může číst knížku....


Konečně pochopil, že on k paní doktorce nemusí a že na mě může počkat v autě.


Se šťastným úsměvem mi dokonce zamával....


...a začetl se do knihy....


V čekárně nikdo nebyl a poukaz byl nachystaný.
Byla jsem venku během minuty.
Poukaz jsem vložila do obálky - ale tak, aby Jenda všechno viděl a věděl. Každý krok jsem mu jednoduchými slovy popsal. Když ví, co se děje a co se BUDE dít, je pak klidnější.
 Poté jsme jeli rovnou k poštovní schránce.

Pět minut jsem Jendu přemlouvala, aby vystoupil a dopis do schránky hodil sám.



Teprve, když jsem mu řekla, že když pošle dopis, tak mu pán doveze tu krásnou velkou krabici, do které pak s čuníkem poleze, tak souhlasil.


Myslím, že měl sám ze sebe radost, že se mu povedlo překonat svůj strach a vylézt z auta.
Viděl, že se mu nic nestalo, všechno proběhlo v klidu....
.....a tak poskakoval radostí.


Třepal ručičkama a evidentně si tu radost užíval...
Škoda, že někdy nevím, co se mu v té hlavičce honí....
Často by mě zajímalo, co si tak asi zrovna myslí.


Ale vypadal šťastně a to je nejdůležitější....

21 komentářů:

  1. Taky skáču radostí když se mi něco povede, ale poslední týden se nedaří nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A možná se jen špatně díváš. Na každém dni se dá najít něco pěkného.

      Vymazat
  2. Je dobře, že už si Jeník nechá vysvětlit, že JEMU se nic dít nebude. Mám v paměti článek, kde jste jeli jen pro razítko. Tehdy si nenechal vysvětlit nic a dvacet minut probrečel. Další malý krůček.
    Bude líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na razítko jsem přitom také myslela. Díky Bohu už se přestává válet po zemi.

      Vymazat
  3. Nádhera, keď sa niečo podarí :) teším sa s vami

    OdpovědětVymazat
  4. Je to sikulka. Je hezke videt, jake Jenicek dela pokroky.
    Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Mací, Jeníček je skvělý. Určitě máš rados z toho, že pomalinku Jeníček jde ku předu.
    Hezkou neděli vám přeje
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, to víš že mám radost a JAKOU. Krásnou neděli i Tobě.

      Vymazat
  6. Jeníček má být po kom šikovný. Já pořád žasnu, jak stíháš Jeníčkovi vysvětlovat, uklidňovat, ochraňovat a ještě všechno fotit...Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to focení, Katuško, je na tom to nejjednodušší. Focení je můj koníček. Nabíjí mě. :-)

      Vymazat
  7. Marci,taky neskáču radostí,když se mě nedaří,zrovna před chvilkou jsem mordovala ,,záhlavíčko,,blogu a od včera né a né to udělat=hold jsem ,,trubka vytroubená,,ale nakonec se kapku zadařilo a teprve pak jsem skákala radostí,no já se to snad v životě nenaučím.nadarmo se neříká,,starý bábě dáme hrábě,,..krásnou neděličku i Jeníčkovi-šikulkovi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, nejsi trubka. Jsi úžasná. To já se do technických věcí raději moc nepouštím. A TY jsi to zvládla, takže klidně skákej radostí....měj krásný den.

      Vymazat
  8. Ahoj. Jsi skvělá jak to vše zvládáš, moc Tě za to obdivuji! Udělila jsem Ti na svém blogu nominaci Versatile Blogger Award. Vím, že Tvůj blog není nový, ale myslím, že by se o tomto tématu mělo dozvědět co nejvíc lidí :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji za pochvalu i za ocenění. Moc si toho vážím.

      Vymazat
  9. Tady je asi nejdůležitější nezklamat Jeníčkovu důvěru, aby se v každé chvíli mohl spolehnot na, že když něco řekneš, nebo slíbíš, tak to za každých okolností platí. Určitě mu to dává jistotu a když se pak něco zadaří, může si užívat radost a uvolnění. Od té dopisní schránky, jde opravdu nadšený. :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Užasné .. Držím palečky i do dalších dnů .
    Fotka se štastným usměvem je krásná .

    OdpovědětVymazat
  11. Nie že vyzeral šťastne ale on pravdepodobne aj bol šťastný a to je super :D Peknú nedeľu prajem :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nejhezčí je ta fotka, kdy Ti mává z auta. Má takovej úžasnej výraz ve stylu - "Hahahaa, já k doktorce nemusím a ty jooo." :D Vážně výborný...:))

    OdpovědětVymazat
  13. Mít dobrou dětskou lékařku je užasný. Věřím žě ti tohle hodně pomůže, že víš, že se můžeš na ní spolehnout. Má i dobrý vztah k Jendovi. Zná vaší situaci atd. Libí se mi jak Jenda mává :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je fakt krásná spolupráce na všech frontách...

    OdpovědětVymazat
  15. Pohlazení po duši. Tak to dnes vnímá já na všechny strany. Pro Tebe, Jeníčka, pro nás všechny. Krásný den!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...