čtvrtek 12. dubna 2012

Motanice Pat a Mat


Nedávno jsem Jendovi koupila novou knížku.


Néé že bysme jich měli málo, ale kniha s oblíbenými hrdiny Patem a Matem a ještě k tomu provázek....


Provázky, stužky, pentličky nebo třeba klubíčka - to Jenda miluje....


Neodolala jsem a knížku jsem mu koupila.
Zpočátku ji bojkotoval a dělal, že neexistuje.
Kniha ani já.


Nakonec mu zvědavost nedala.



Nalákala jsem ho na počítání. To totiž často zabere.


Tentokrát dudlíky nechtěl dát z ruky...


Který dílek puzzle patří k určitému obrázku?
Ne, tohle Jendu nebavilo. Na to se ani nepodíval.


Půlky obrázků ho taky nijak neoslovily...


Spokojeně si mačkal dudlíka.


Sice nereagoval na dotazy, ale sledoval kam ukazuji a to považuji za úspěch.


Líbilo se mu dělat z knihy vějíř....


Prohlédnul si pár obrázků....


A potom zkoušel motanici zavázat.


Stíny jsou jeho oblíbené téma a byl ochoten mi občas nějaký obrázek správně ukázat...


Neukazoval prstem, ale většinou "čumáčkem dudánka"...jak mu Jenda s láskou říká.


Ale lepší ukazovat savičkou, než vůbec....



Tak tenhle obrázek mu nešel, ale nerozčílil se, tak jsem mu alespoň řekla, co tam je....


A ještě jednou počítání...


To patří k nejoblíbenějším činnostem Jeníčka.


Na závěr se ještě podíval na barvy......
Paráda.
Měla jsem z něj radost.
Málokdy se dovede soustředit 8 minut tak jako u této knížky.

8 komentářů:

  1. Krásné pokroky, mám vždycky radost, když se Jeníčkovi něco daří, je to pro mě povzbuzení v práci i v životě celkově:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, ako krásne spolupracoval.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci, tahle hračka vypadá moc zajímavě !!!A hlvěn, aby Jeníčka bavila!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vidíš, aspoň s něčím jsi uspěla, i když trochu jinak, než sis asi představovala, ale to nevadí, i tak jsi super mamča!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná motací kniha. Neviděl jsem ještě takovou.
    Časem Jeník zpracuje všechny obrázky a sám. :)

    OdpovědětVymazat
  6. AHojky, také znám tyto knížky, ale žádnou doma nemáme. Ale bezva typ. Jenda je fajn. Jinak s těma dudlíkama. No Vlastík už díky bohu nemá, ale vím co to je. Taky chtěl jen s velkým čumáčkem tzv kytičky. U nás teda sehnání ještě jsou, nejvíc měl rád od značky baby nova nebo nějak tak.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...