úterý 3. dubna 2012

Velikonoční tvoření


Letos to bude asi poprvé, možná podruhé, kdy nestíhám jarní výzdobu bytu.


O nějakém velikonočním tvoření nemůže být ani řeč.


Nestíhám to.


A tak jsem alespoň Jeníčkovi koupila polystyrenová vajíčka....


Dala jsem mu k tomu fixy, které má na svou stírací tabulku....


..a čekala jsem, zda se chopí malování nebo ne.


Musím říct, že se k tomu postavil velmi dobře.
Občas se mu povedlo držet "tužku" správně.


S precizností jemu vlastní maloval vajíčka.


Vystřídal všechny barvy kromě černé.


Asi mu na velikonoční vajíčka nepasovala.


Pracoval s lízátkem v ústech.


Chvíli předtím ho dostal za něco jako odměnu....


...a odmítal se ho vzdát.


Sám měl ze svého tvoření radost.


A pak se svými výtvory chlubil Šárce.


Tak kdybyste náhodou nestíhali velikonoční výzdobu, stačí říct....


Klidně vám Jeníčka na pár dnů půjčím.... :-P


...a nebo raději ne.
 Chyběl by mi.

MILUJI HO.

Krásný předvelikonoční čas, moji drazí.

40 komentářů:

  1. S lízátkem v puse vypadá Jeník děsně frajersky :-))
    A docela se mu výzdoba povedla,hlavně že ho to bavilo.Marek letos zdobil se mnou perníčky,chtěl dát holkám ke koledě (u nás se říká litování,protože se chodí se zelenou větvičkou - lítem na květnou neděli)svoje výtvory.Byla jsem překvapená,jak pěkně je má ozdobené.
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Maci. Ani já výzdobu nemám, kvůli bacilům. Tak si z toho nic nedělej. A vajíčka máte krásná, a to stačí. Když máte všichni radost z tvoření. Měj se krásně. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Krasna vajicka, to se Jenik urcite vyradil :)) Ani jsem netusila, ze se da na polystyrenová vajíčka tak jednoduse malovat fixama. Amelko moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych Jeníčka brala, ale musela bys mi ho půjčit i s kufrem, plným těch jeho báječných her. :-)) Vajíčka nazdobil skvěle, jsou pěkně barevná, veselá a malovaná s láskou. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. To bych moc potřebovala! Velikonoční výzdobu nestíhám vůbec, o tvoření nemůže být ani řeč. Pošli Jeníčka!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Je hrozně šikovnej, to ani ten náš mrnous tohle pořádně neudělá. No holt, každý je šikula na něco jiného. Koukám jak Jenda to dělal se zaujetím. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marcelko, moc se mi líbí jak se Jeníček suveréně chopil úkolu pomalovat vajíčka. Ja vidět, že ho to moc bavilo a užíval si to,Vajíčka se mu moc povedla a na větvičkách jim to bude moc slušet, no a velikonoční výzdoba je hned na světě. Měj se hezky Marcelko .

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezké fotky, až mě velikonočně naladily

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych si Jeníčka na víkend klidně půjčila.. vajíčka by mi na kreslil a za odměnu bych lízátko taky někde doma našla :)) Je to šikulka . Jde mu to moc krásně

    OdpovědětVymazat
  10. Tvorca s lízatkom v ústach. Milé (: Ale náhodou to robil fakt pekne, ešte aj tie farby. Zaujímavé, že mu nenapadlo použiť tú čiernu. Je šikovný, to sa musí uznať (:

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná vajíčka. Jeník se určitě o nějakou tu jarní výzdobu postará sám :-). A jinak si z toho nic nedělejte, já jsem tento víkend zahájila jarní úklid tím, že jsem vyhodila adventní věnec. Jsou důležitější věci na světě, ne?
    Moc zdravím a ať se vám daří i nadále.
    J.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná vajíčka :-))
    Luki rád zdobil vajíčka, která byla natřená inkoustem a on zmizíkem kreslil :-)
    Teď už z toho vyrostl, takže vystavíme ty, co udělal, když byl malý :-)
    Taky přejem krásný předvelikonoční čas a hlavně aspoň trochu toho klidu a nicnedělání :-)

    OdpovědětVymazat
  13. no hotový Picasso. Tak to máte výzdobu hotovou.

    OdpovědětVymazat
  14. Jeníček vám vytvořil moc pěkné kraslice. Zdobení ho tak zaujalo, že zapomněl i na lízátko. :-D
    Přeji hezký týden a veselé Velikonoce. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tedy Amálko, já myslím, že to Jendovi docela jde. Já jsem takový patlal, že vajíčka zdobí a barví manžel. A to není o tom, že neumím malovat, ale že všechno při malování zapatlám.:)

    OdpovědětVymazat
  16. I tobě Amélko. Jenda výzdobu kraslic zvládá s přehledem. U nás taky vázné výzdoba, nejak jsme se rozrekonstruovali...bordel je všude, děs

    OdpovědětVymazat
  17. PARÁDA ABSTRAKTNÍ SUPER VAJÍČKA!!!!!POŽEHNANÉ VELIKONOČNÍ SVÁTKA VÁM VŠEM !!!!!!DAJA

    OdpovědětVymazat
  18. Je vidět, že ho to opravdu bavilo :) A musím říct, že se mu to krásně povedlo, je šikovný. :) Na té poslední fotce vypadá šťastně a spokojeně, určitě si říkal, jak krásně se mu to povedlo :) Je pěkné vidět, když se pousměje, teda alespoň to tak na té fotce vypadá.

    Přeju krásný den.

    OdpovědětVymazat
  19. Marci,Jeniček mě překvapil,opravdu krásně vajíčka a ví moc dobře,že černá k jaru moc nejde.Má ode mne toto číslo:1*** 1***1***

    OdpovědětVymazat
  20. jeej, akého máš pomocníka,krásne si to napísala, aj keď nás deti hnevajú a niekedy sme z nich vyčerpané, aj tak ich milujeme!

    OdpovědětVymazat
  21. Amelie, teď každý používá polystyrenová vajíčka na krásné kraslice, zdobené látkami. A Jeníček má rád originality (já také). :-)
    On ke zdobení látky nepotřebuje, stačí fixy a fantazie! Je šikovný a tohooodně! Volám BRAVO!!!!! Krásná vajíčka! A pak, že nemáš výzdobu. Rozmísti vajíčka a jakou budeš mít doma parádu. :-)
    I tobě krásný a hlavně poklidný předvelikonoční čas. ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Já si Jendu klidně pujčííííííííííííííím:-))) a ráda:-)) Je mooc šikovný!!

    OdpovědětVymazat
  23. :-) ide mu to od ruky :-)
    aj mne ho môžeš požičať :-)
    aj tebe krásne sviatky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že by si ho klidně tolik lidí půjčilo. Děláte mi radost.

      Vymazat
  24. Chytrý Jeníček! Ví, že černá barva se na velikonoční vejce nehodí! Je vidět, že pracoval se zápalem a náhodou - šlo mu to. Mně se to aspoň líbilo. Co vejce - to originál. Vidíš, nestíháš Ty, pomůže Jenda!

    OdpovědětVymazat
  25. Geométr, těším se na novou éru geniální matematiky, ten klučina půjde na univerzitách nakonec na dračku, už teď vyvrátil řadu nesmyslných teorií o tom, že vědecky pomalované vejce nemůže být krásné :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Aaa to je nádhera. Je to šikula. Já bych si ho teda klidně půjčila. My a výzdoba? Tahle kombinace letos silně selhává a o jarním úklidu raději ani nemluvím. O:) :D

    OdpovědětVymazat
  27. Jakou já dostal chuť na pravé lízátko co prodávali když jsem byl Jeníkových

    OdpovědětVymazat
  28. Teda ten Jeníček tak šikovný!!! Budeš mít perfektně nazdobené Velikonoce. Ještě že ho máš :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Je krásně vidět jak ho to baví a to je fajn.

    OdpovědětVymazat
  30. Krásne...ešte vonku odtrhnuť pár bahniatok a máš origoš veľkonočnú výzdobu :)
    Anička

    OdpovědětVymazat
  31. Jé... To jsou krásná vajíčka. Je opravdu velmi šikovný. Letos se u nás doma musím výzdoby chopit sám, mamka totiž taktéž nemá čas. A tak, milá Amelie prosím poděkuj za mne Jeníčkovi, za skvělou inspiraci.

    P.S.: Děkuji za milé přivítání.

    OdpovědětVymazat
  32. No to si myslím!!!!Takového šikulu pustit z domu? Určitě by ti moooooooc scházel a my by jsme si pomohli,měli by chom krásně malovaný kraslice.Páč on je moooooc šikovnej chlap.

    OdpovědětVymazat
  33. Vejce jako malovaná! Tak je jasné, kdo tady bude dělat spřehledem velikonoční výzdobu :) a bude šupat Jenda Tebe nebo Ty jeho? :)

    OdpovědětVymazat
  34. No Amélko, tos měla ty vajíčka dát Jendovi malovat dřív....teď je o něj rvačka a do pondělí nemůže stihnout uspokojit s výzdobou všechny :cD
    Adina

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý večer,
    občas mám od Vás na blogu komentář (za ten moc děkuji:)), tak se musím přiznat, že k Vám na blog chodím taky nakukovat:) Jeníček dělá úžasné pokroky a Vás moc obdivuji za trpělivost a lásku, která je z Vašeho blogu cítit:) Přeji Vám krásné Velikonoce a musím JEníčka moc pochválit, vajíčka se mu povedla na jedičku:)
    Monika

    OdpovědětVymazat
  36. Jeníčkovi to jde opravdu skvěle, já dnes dala našemu Mikuláškovi taky stejný úkol. Namaloval asi jen půlku a pak to začal drolit prstíky:)
    Máš moji velkou poklonu, co všechno zvládaš a s jakou láskou.

    OdpovědětVymazat
  37. Tak to je Jenda lepší než já:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...