sobota 7. dubna 2012

Vodník je hnusnej


Když jsme jeli v neděli do parku, zastavili jsme nedaleko základní školy, kterou navštěvují holky.


V rybníce tam sedí vodník.


Vždycky si naivně říkáme, že Jeníčkovi "něco" ukážeme.


...že by se mu to "třeba" mohlo líbit.
V posteli má plyšového vodníka a toho měl jeden čas moc rád.
Na DVD Zpívánky se mu líbí písnička o vodníkovi, tak jsme si MYSLELI, že by se mu vodník v rybníce mohl líbit.
Mysleli? Už můj otec říkával: "Myslet znamená ..... vědět."


Manžel Jeníka odpoutal z autosedačky a chtěl ho vyndat.


Jenda začal řvát, že "vodník je hnusneeeej"....
...bránil se a z auta nevystoupil.
Cestou zpátky jsme to zkusili ještě jednou a ani tentokrát se Jeníček na vodníka podívat nešel.
Tak jsem mu ho vyfotila, že se tedy podívá doma.
Chyba lávky.
"Vodník je hnusnej", opakoval jak kolovrátek, když jsem mu chtěla ukázat fotku v počítači.


Našla jsem tedy  po holkách  knížku "Bubáci a hastrmani"....
...jako že mu "nenápadně" ukážu vodníka na obrázcích v knize.
Ale ani tady jsem neuspěla.


- "Fuuuj, vodník je hnusneeej", řekl Jeník a ukazoval mi JENOM písmenka.
O samotnou knihu ani o vodníka neprojevil zájem.
Tak třeba příště....

Takhle a podobně se Jenda seznamuje s novými věcmi a s novými situacemi.

24 komentářů:

  1. Amelko, přišla jsem ti popřát pěkné prožití svátků jara.:-)
    Koukám, Jeníček má úplně stejnou čepici, jako v jeho věku náš syn. I barva je stejná.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo, mně se ta čepice strašně líbí. Holky měly žluté, když byly malé. Pletla je jedna stará paní na Moravě. I Tobě přeji pohodové a klidné velikonoční svátky.

      Vymazat
  2. Jenda jednou tomu hastrmanovi přijde na chuť :)
    A děkuju Vám moc za vaše komentáře, strašně mě potěšili, víte, ono moc lidí se nenajde, kteří mají podobný názor na mě jako Vy a toho si opravdu moc vážím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tentokrat Jendu uplne chapu, ja taky nesnasim vodniky :-). A klauny, ti mi snad prijdou jeste horsi :-).
    Hezke Velikonoce!
    Jana M.

    OdpovědětVymazat
  4. Je fakt, že vodníci zrovna žádní krasavci nejsou :-) I když já teda právě ty Ladovy vodníky miluju!

    OdpovědětVymazat
  5. Já to vidím jako Jeníček,hastrman krásou také neoplývá a topí lidi,má pravdu a šašci se mi také moc nelíbí...ale návštěva v parku byla hezká,tak přeji aby Velikonoce byly pro Vás všechny radostné a hezké Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Asi mu vadí,že je podobný člověku.A Jeník moc lidi nemusí.
    Přeji pohodové Velikonoce a s Jeníčkem jen radosti.
    Dáša

    OdpovědětVymazat
  7. Amélie to chce vystihnout tu pravou chvilku. To je rada viď, a kdy je ta správná chvilka? Však nám se také mnoho věcí nelíbí. Moc zdravím a přeji pohodové velikonoce a bez vodníka!Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, zrovna ta pravá chvíle nebyla, ale třeba bude příště. Kdo ví? Hezké velikonoční svátky.

      Vymazat
  8. Vodníci jsou krásní, tedy ti od Lady a Pepy Dvořáka. :)
    Na Jendu se musí pomalu, přeci jen to je postavička a ty jak známo Jéňa nemusí. Přijde na to sám, že zelený mužíček je jen figurka jako každá jiná.
    Ale někomu se ten vodník v rybníce moc povedl. Pěkný nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, na všechno jdeme pomalu.

      Vymazat
    2. A knihu Bubáci a hastrmani jsem měl taky. Mám rád staré knihy s tvrdými deskami s vtlačeným písmem, s případně papírovým přebalem. To jsou pro mne knihy! Z moderních knižních obálek jsem tak trochu otrávený. Jsou možná barevnější, hezčí, ale nějak mi chybí to knihařské zpracování. Na druhou stranu by už kniha nestála 350,- kč, ale jistě by stála ještě o mnoho víc.

      Vymazat
  9. Děkuji moc, chvála na povídky se poslouchá pěkně! :)
    Věřím, že to všechno s Honzíkem zvládneš. :) Musíš být silná mamina a mluvim asi za většinu, když řeknu, že máš náš obdiv. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jen tak mimochodem Amálko, mně se také vodníci moc nelíbí:)

    OdpovědětVymazat
  11. Šťastné a požehnané svátky velikonoční, dětem bohatou pomlázku, mnoho velikonočních dárků od zajíčka, radosti a štěstí vám všem. Přeje z celého srdce. Anna

    OdpovědětVymazat
  12. Jak už jsem asi komentoval, vypadá to, že se Jeníček definitivně zbavil cumlu. Super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku, nezbavil, ale VEN ho nesmí nosit. Doma ho má však stále. Tedy snažíme se to omezit, ale moc nám to nejde.

      Vymazat
  13. No ale Jeníček měl pravdu. Dříve se děti nesměly přibližovat k rybníkům, protože by jim vodník mohl uloupit dušičku. ;) :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...