středa 25. dubna 2012

Do papírnictví pro samolepky


Jeníček má rád samolepky.
Měl je loni jako aktivitu s Tadeášem.


  Kupovala jsem mu kdysi sešity se samolepkami jako náhradu za agresivní a rušivé chování.
Místo aby babičce (sestrám, Tadeášovi ap.) ubližoval, lepili spolu samolepky.


Vymyslela jsem nápad, jak omezit večerní pláč v postýlce. Nikdo neříká, že to bude fungovat....
Nápadů už jsem měla spousty a skutek utek.
Ale za pokus to stojí.
Večer před spaním Jenda dostane sáček se samolepkami. Rozbalí si je ráno, až se vyspinká.

Lidé se mu "na procházce" nelíbili, a tak se na kočárku schovával za oslíka.



Před papírnictvím slezl z kočáru a do obchodu už přiskákal po svých.... Měli jsme štěstí, nikdo tam nebyl.


Když na Jendu paní prodavačka promluvila, tak zahodil oslíka na zem...


..ale to bylo asi jediné "negativum"...

Paní se podivovala, že si chci Jendu v obchodě vyfotit, ale to bylo POPRVÉ, kdy byl v papírnictví "na nohou", nikoliv sedící na kočárku, tak to nezaznamenejte....


Pár samolepek jsme vybrali, zaplatili a šli jsme ven.
Jenda se zase usadil na kočárek.
Nenechal se přemluvit ani k 10 krokům pěšky. Možná jindy.


Doma jsem je schovala do skříně. Jako odměnu za vzorné chování dostal Jeníček jedny samolepky.


Přidal si je ke svým pokladům na skříni.


Nedávno, nevím, co ho to napadlo, si začal lepit nálepky vedle postele na skříň.


Něco bylo od bonbónů, něco z dětského časopisu....


..a také sundával ceny ze zboží, pokud na sobě mělo cenovku.


A tak jsem si řekla, že jeho záliby využiji a zkusím ho motivovat samolepkami, pokud nebude večer (moc) plakat.


Tady se na mě zrovna zlobil, protože jsem mu koupila na samolepky sešit, aby je nemusel lepit na skříň.
Zavíral oči, otáčel se a sešit zahodil na zem.


To jsem si dovolila moc. Tohle mi neprošlo.
Ale co.
 I kdyby byla celá skříň polepená od samolepek, pokud by neřval, tak to za to stojí...


A zítra vám povím, jak proběhly poslední dva večery za "pomoci" samolepek...

27 komentářů:

  1. Samolepky jsou skvělý nápad, snad to vyjde a Jeník plakat nebude, držím palce..:) Jinak ty samolepky na skříni jsou fajn, koukám, že už jich má Jenda dost..:)

    OdpovědětVymazat
  2. To víš že to za to stojí. I kdyby měl polepit celý pokoj. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si říkám taky...jen nevím, jak by to přežil můj manžel. :-p

      Vymazat
  3. Držím pěsti a jsem napnutá! Amélie, máte oba můj obdiv. Nejhlavnější důvod, proč sem ráda chodím je to, že z každého vašeho slova, které napíšete (byt v největším zoufalství), je cítit láska k Jendovi. Vy to neberete jako kříž... ale jako věc, která k Jeníčkovi patří. A to dokáže jen láska mateřská :) Myslím na vás! Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, miluji ho takové jaký je. Pro mne je dokonalý. Děkuji za komentář i za myšlenky.

      Vymazat
  4. Téda Marcelko, ty umíš ale napínat, jsem strašně zvědavá jak proběhly ty dva večery a snad se zítřka nedočkám! Zatím to vypadá, že je vše na dobré cestě. A večer se zase blíží, tak držím palce. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to je napínavé - pomůžou samolepky nebo ne? ;)
    My máme polepené doma skoro všechno, futra,dveře,lednici,vypínače,psací stůl.Téměř všude je nějaká malá samolepka.Marek sundává i nálepky z banánů :D Takže naprosto chápu Jeníčkovu zálibu a náhodou ta skříň vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. tvůj manžel by to měl pochopit.. jde přeci o Jeníkovo radost a následně i o tvou radost a klid.. vypadá to jako účinná a moc hezká terapie, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Marcelko...a držím pěsti na cestu do postýlky :-) Myslí, že je to super nápad! Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  8. Jééééééjda, už se nemůžu dočkat zítřka!!! Jsi fakt borka!!! Dokument bys měla natočit!!:-))) A tu knihu!!! Já bych ji přečetla jedním dechem určitě a to skoro vůbec nečtu!!! Píšeš nádherně už tady!!! Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu bych chtěla, ale na to nemám peníze. Věřím, že jednou přijde ten správný čas...a má-li to tak být, tak kniha spatří světlo světa. Nechávám tomu volný průběh. Nic se nemá uspěchat.

      Vymazat
  9. Tak budu držet pěsti, aby samolepky zabraly.. a jinak Jeník je fakt pašák včera pošta a dneska papírnictví ... paráda !!! moc Vám to oběma přeju tyhle krásné pokroky.. tak se držte pa Dita

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsem zvědavá, jestli samolepky zaberou:-) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak držím palce, (všechny co mám) ať to vyjde. Modlím se za vás,to pomáhá. S pozdravem Lída Ježdíková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lído, moc děkuji za modlitbu. Pomáhá, i já se modlím.

      Vymazat
  12. To jsou krásné zprávy! Jeník dokonale zvládl poštu i nákup v papírnictví! Šikula. Já věřím, že samolepky zaberou, ptž ty seš ve svých nápadech dokonalá a Jeníka dobře znáš. Moc držím palečky.A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy, díky za držení palečků. Pomáháte mi všichni, ani nevíte JAK.

      Vymazat
  13. Jeník dělá pokroky.Moc zdravím a přeji aby samolepky zaujaly.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  14. Držím palce, aby tohle bylo to správné lákadlo. :-) Možná to je hloupý nápad a nejspíš jste ho již vyzkoušela, ale nešlo by Jeníčka motivovat ke spaní v posteli také pomocí milovaného čuníka? Například nějakým příběhem, který by čuník vyprávěl nebo něco podobného...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..čuník dělá všechno...čuník si s Jendou hraje celý den, čuník ho láká ven, házíme si čuníkem, když je Jenda v posteli, čuník mu povídá a zpívá...čuník má všeobecný rozhled, zvládá i to, co já NE.

      Vymazat
  15. Marcelko, už dávno vím, že s Jendou musíš být hodně "kreativní"! Držím palce, ať to vyjde!
    Klidný večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Marci,tak na toto jsem moc zvědavá jak to zabere,ale dlouho nás nenapínej.
    Neboj přežije to,když bude s toho chtít skočit z okna tak to nemáte panelák.Tak ať se s ním skamarádí a jako chlap-chlapovi pomůže.

    OdpovědětVymazat
  17. Marci, držím vám oběma palečky, aby to fungovalo tak, jak sis předsevzala! AŤ si Jenda lepí kam chce co chce, hlavní je, aby byl klídek a aby už neplakal, jak má pak usnout, že?

    OdpovědětVymazat
  18. Jeník je ještě malý a tak se mu líbí lepit nálepky na stěnu,ale já mám manžela "starého capa" a ten mi co chvilku nalepí "něco" na kuchyňskou linku..:-D třeba právě etiketku z banánů..no nezabila by jsi ho? ..:-D

    Moje děti měly také nálepky ve skříni,ale zevnitř..:-D
    Hezký den přeji
    Dáša

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...