pátek 13. dubna 2012

Nové botasky


Koupili jsme Jeníčkovi nové boty.
Poučeni minulým nákupem, jsme Jeníčka nebrali do obchodu s sebou.
Bála jsem se, zda si boty vůbec obuje.
Poslední 3 roky nesnášel nové oblečení.
Leží nám tu takto holinky, několikery bačkůrky, "nepoužité" čepice a také modré botasky, které Jenda nikdy neobul.
Tedy násilím jsme mu je tehdy několikrát nandali na nohy a on si je se řevem pokaždé sundal.



 Tyhle krásné modré boty vždy s nervydrásajícím řevem odmítal.

Nesnášel nové oblečení.
Musela jsem vybírat podobné barvy a oblečení s jeho oblíbenými motivy - Krteček, Pat a Mat, traktor, čísla...a ani to mi nezaručilo, že si to Jenda nechal obléct a že to na sobě strpěl.


A tentokrát mě Jenda mile překvapil.
Řekla jsem mu, že jsme mu koupili nové botasky...
A...?
Jenda si je bez řevu nechal nazout a už týden v nich chodí....


...žádné scény se nekonaly....

Byla jsem z toho v šoku a vlastně jsem dodnes..

Ale třeba čepici, kterou dostal před dvěma měsíci k narozeninám, tak tu doteď se řevem odmítá a zatím to vypadá, že si ji nenechá nikdy ani zkusit....

Vždycky, když mu botasky obouvám  (sám to zatím neumí), tak si říkám, jak je to úžasné, když mě dítě nekope a když se se mnou při obouvání nepere.

13 komentářů:

  1. Amelie, jsem máma dvou (zdravých) dětí a můžu Vám s klidným svědomím říct, že toto je u nás taky na denním pořádku. Od malička. Některé nákupy prostě projdou v pohodě, u některých se dcera zabejčí, řekne NE a kdyby čert na žebrákovi jezdil ... nevezme si to a hotovo. Nic nepomáhá.
    Takže - pevné nervy a úsměv, bude jen a jen líp !

    OdpovědětVymazat
  2. Marci,opravdu Jeník překvapuje moc.Ale myslím,kdyby jej obouval někdo jiný,tak by asi byl problém.Šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Marci jestli se mu ty botasky před tím nepřipadaly spíš holčičí :-)....kvůli těm obrázků :-) ty druhé jsou víc klučičí

    OdpovědětVymazat
  4. Ty modré botasky jsou opravdu moc hezké, co se na nich asi Jeníčkovi nezamlouvalo? Důležité ale je, že nové botky samochodky vzal na milost a je s nimi spokojený. Tento šok, byl příjemný. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, super! Přeju hodně takových malých vítězství!
    Pěkný den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že poslední články jsou hlavně o tom, že se Jeníček hodně lepší. Sem tam se ještě něco přihodí, ale vesměs je to krásné a milé čtení.... Hodně štěstí a jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  7. No, jsem mile překvapena, jakých pokroků zase dosahujete, určitě Tě to hladí po dušičce a věřím, že taková překvapení Tě zahřejí u srdce. Na mně Tvůj článek osobně tak působí, že to zahřeje a potěší, jsem ráda, že nedošlo k bitvě a i přesto jste zvítězili. Více takových pokroků přeji!

    OdpovědětVymazat
  8. Jeníček je šikovný, je to skvělý chlapeček. Sama teď vidíš, jaké pokroky dělá, je to šikulka. Čepičku co dostal si určitě jednou nechá nasadit..:)
    Držím palce ať se Jeník mění jen a jen k lepšímu..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Prima! Jenda bude překvapovat víc a víc, věřím tomu. Pomalu se bude zbavovat některých svých raných autistických projevů, postupujícím věkem bude líp. Jeník nabírá rozum jako každé jiné dítě a další ho naučí Tvá péče.
    Krásný den vám všem doma. Snad už zase přišlo jaro. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takové překvapení je milé! Věřím, že bude stále častěji!

    OdpovědětVymazat
  11. tak to je dobré..taky nám to někdy neprojde...

    OdpovědětVymazat
  12. Takové okamžiky člověka asi hrozně potěší že? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mozna mu na tech predchozich botech neco vadilo, co neumel vyjadrit :) ale teda, mne se ty tmave modre libi moc :)))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...