středa 4. dubna 2012

Pásky na kabely


Snažím se podporovat motoriku Jeníčkových prstů.


Vzhledem k počáteční diagnóze DMO to není ideální.


Ale denně na tom pracujeme.


Šla jsem nakoupit a v obchodě jsem viděla za pár korun pásky na kabely.


Líbila se mi jejich barevnost i využití.


Trefila jsem se Jendovi do noty.


Pásky se mu  moc líbí.


Zpočátku se vztekal, protože on chtěl svazovat čuníkovi nožičky a ono mu to nešlo.


Takže nakonec jsme vymysleli jiný způsob.


Zatím já svazuji plyšáky, dudlíčky, autíčka ...a Jenda to zase rozlepuje....


Čuník u toho křičí, že nechce zavazovat rypáček....


...ani nožičky, a to se Jendovi moc líbí.


Ale sluší mu to i svázanému, ne?


Nakonec jsem svázala ruku i Šárince....


.....která přišla na každovečerní rituál do postele Jeníčka...


Ještě rozlepit Kostkáče....


...a bude hotovo....


Tomu se to líbilo, tak jsme ho svázali několikrát. :-)
Za pár korun spousta radosti i cvičení....

14 komentářů:

  1. Jak málo stačí ke štěstí..:)
    A někdy ještě míň o to štěstí přijít...

    OdpovědětVymazat
  2. Opět šťastný, to je strašně pěkný pohled. Je opravdu šikovný, jak to zvládá. Určitě se Vám povede jeho motoriku rozvést do vyšších sfér a Jeníček Vám za to časem určitě poděkuje. Za Vaši starostlivost, lásku a snahu pro něj udělat jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine, napsal jsi to moc hezky. Jen o tom děkování pochybuji. Moji autisté slovo vděčnost bohužel neznají. A nevím, zda to jiní mají jinak. Snad. Možná.

      Vymazat
  3. Ahoj Marci, vždycky obdivuji, jak dokážeš z "mála" vyrobit senzační hračku ... a s touhle jsi s eJeníčkovi úplně trefila do noty:( Marci, ještě k minulému článku .. Jeníček parádně nazdobil vajíčka!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amélko, opět super nápad!!! Prosím tě-bere Jeník jěště nějaké léky nebo už ne? Jsem se dozvěděla z dřívějších článku, že měl,ale už je to doba. Tak mě to jen tak zajimá:-) Jinak jste mooooc šikovní!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Radostný pohled,je tak hravý a zaujatý dobře se na takové fotečky dívá ....Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Amélie, obdivuji tu nápaditost, jak najít Jeníčkovi zábavu i zaměstnání v jednom, je pěkné ho vidět takto zaujatého prací a spokojeného. Vím, že tomu jistě podřítíte vše, jen si dovolím upozornit, ne ve zlém, nefixujte v Jeníčkovi radost z toho, že může někomu dělat něco, co ten druhý nerad (viz ječící prasátko při spoutávání kabely), hodně těžko se to pak odnaučuje. Vím, že by se asi Jeníčkovi moc nelíbilo, kdyby prasátko výskalo radostí, jaké má nádherné ozdoby, ale zkusit to můžete. Hodně dalších úspěchů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že žádné násilí v něm nepodporuji, naopak snažím se ho naučit ohleduplnosti, citlivosti, empatii, co to jen jde. Je chytrý, takže mu všechno vysvětluji. Děkuji za komentář. VÍM, ŽE DÍTĚ ČI DOSPĚLÉHO NĚCO ODNAUČIT JE TĚŽKÉ.

      Vymazat
  7. Super zábava :-)
    ještě mě tak napadly " céčka" , nedávno jsem je viděla v obchodě, taky pěkně barevné a možná by si s nima taky vyhrál :-)A Lukiho dost dlouho bavily takové ty " chlupaté" drátky, co se z nich dělali kofoláčci a jsou prý na čištění dýmek, dělal z toho cesty, zvířata, prostě co ho napadlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlupaté drátky odmítá, prý to píchá..a na céčka nemá motoriku, to nezvládá. Máme je doma.

      Vymazat
  8. Marci, Ty máš úžasnou fantazii a vidíš ve věcech to, co by třeba nikoho nenapadlo! To Tě moc ctí! Přeji Ti, aby Ti i všechno ostatní tak vycházelo!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...