neděle 1. dubna 2012

2.duben Světový den autismu

Omlouvám se, dnes nestíhám.


Jen bych vám chtěla říct, že zítra, tj. 2. dubna,
 je Světový den autismu.


Heslo dne je: "Modrá je dobrá"...



Jenda ladil do modra už dnes.

V důsledku nedostatku času vám zde dám jen odkaz na můj loňský článek.
Kdo máte zájem, můžete se na něj podívat.

13 komentářů:

  1. děkuju za osvětu..
    nebýt tohoto blogu, tak naprosto nevím..

    OdpovědětVymazat
  2. foťák se našel a v úterý si pro něj jedem do cestovky takžeje to v pohodě...:D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám modrou moc ráda, asi nejrději ze všech barev...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vidíš, dnešek je Světový den autismu A můj mladší bráška se v dnešní datum narodil, tak slaví narozeniny. :-)
    Amelie, měj se krásně a pozdravuj své děti, ale také krásného pejska. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji bráchovi všechno nejlepší k narozeninám. Pozdravy vyřídím, díky.

      Vymazat
  5. Mila Amelie, ja jsem moc rada, ze jsem tvuj blog nasla. Do te doby jsem taky patrila k tem co znaly pouze Rain Manna. Delas tu osvetovou cinnost a to je strasne dobre. Mej krasny den, Katerina

    P.S.: Ted taky vubec nestiham.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také před pár lety znala jen Rainmana. Tak jsme se poučily obě dvě. :-) Hezký den.

      Vymazat
  6. Modrá je dobrá. :)
    Přeji moc hezký den a co nejméně autistický.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...co nejméně autistický? To by bylo prima. Ale když se to na Tebe sype ze tří stran, tak to jde někdy dost špatně.

      Vymazat
  7. Tak vzpomínám a přeji krásný den! V duchu jsem s Vámi všemi.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Amélko Díky za návštěvu, a přeji Tobě i Tvé rodince, aby nejen ten dnešní den byl pohodový ,ale pokud by bylo možné i ty dny nadcházející. Pejska pohlaď zaa mne!!! Pá. Luďka

    OdpovědětVymazat
  9. Thiѕ ехcellеnt ωebsіte
    really has аll thе infοrmation and fасts Ι ωаnteԁ concеrning this subjeсt аnd ԁidn't know who to ask.

    Feel free to surf to my web blog: tantric massage in London
    Take a look at my blog post ; find out more about erotic massage

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...