čtvrtek 18. října 2012

Jahodové švestky


Před pár dny jsem potřebovala akutně na nákup.
Jenda jet nechtěl. Slíbila jsem Šárce lízátko a bagetu a poprosila jsem ji o hlídání.


Zvládli společně hodinku doma.
Snažím se je nenechávat tak dlouho samotné...člověk s autistou NIKDY neví. Ale potřebovala jsem něco zařídit.
Vím, že občas pár minut zvládnou, ale tohle byla výjimka.  Měla jsem mobil u sebe (kdyby se něco dělo).

Sice si oba stěžovali:
"Šálka mě tahala za lučičky, Šálka mě zlobila..."

Šárka pro změnu říkala, že na ni Jenda plival, křičel, že se vztekal a že běhal ječet do ložnice....ale tohle je "standard", na to jsme zvyklí.
Chvíli si prý hráli s autíčkama a jinak prý seděli u iPadu.

A udělali mi velkou radost - připravili mi totiž pohoštění - švestky s jahodama a se šlehačkou, a tak jsem nemusela přemýšlet o tom, co si dám k obědu.


18 komentářů:

  1. To musela být dobrota,cítím vůni.Jsou to šikulky,holky,s Jendou.Radost je podpora.Držte se ,krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. To by ma moji bobanci tiez potesily takymto jedlom, zdrava svacinka.

    OdpovědětVymazat
  3. To Ti stačí k obědu? Šmarjá, já strašně žeru, tohle by mi fakt nestačilo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda tahle kombinace mě nikdy nenapadla, ale vypadá to hezky :-) Máš to ale šikovné děti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Šárce získává Jenda některé krásné návyky: donést mamince z procházky kytičku, připravit jí něco k jídlu, když maminka není doma ap.

      Vymazat
  5. Teda, je to skutečně originální recept :) někdy bychom se mophli od dětí učit inovacím v kulinařině :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kombinace sice zvláštní,ale vypadá to moc hezky,jistě to dobře chutná a hlavně to bylo milé překvapení,že.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kombinace mě v první chvíli překvapila, ale bylo to úžasné a milé překvapení:-)

      Vymazat
    2. Kombiace prekvapiva ale ja by som to s chutou zjedla a fakt bola rada ze mam "navarene"

      Vymazat
  7. To bylo milé! Aspoň na něčem se dokázali shodnout!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to bych si při vaření se Šárkou krásně rozuměl... taky miluji nové recepty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děti napadne to, co nás dospěláky možná nikdy nenapadne.

      Vymazat
  9. Úžasné občerstvení! A taky teda perfektní nápad. Líbí se mi. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je moc milé. Jako malá jsem taky ráda připravovala něco jednoduchého k jídlu... ale postupem času jsem se už moc neshodla v kuchyni s mamkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přijeď, jakákoliv pomocnice do kuchyně je vítána s nadšením:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...