pondělí 15. října 2012

Procházka 5. díl


Jenda ještě chvíli běhal po hřišti...


Pak přišli dva větší kluci a Jenda fňukal...


Posedával po zemi ...


...a nechtěl jít na lanovku ani na hřiště.



Kluci brzy odešli a to byla voda na Jendův mlýn.


Mohl lumpačit dál...



Když začal zlobit Betynku...


..tak jsem zavelela k odchodu domů. 


Jenda Betynku honí, snaží se do ní kopnout nebo jí něčím píchat a to NESMÍ.


Žádné ubližování - lidem ani zvířatům...



Betynka se chudák schovávala za mě a hledala u mě ochranu.


Poručila jsem Jendovi nasednout na kolo a šli jsme pomalu domů.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...