úterý 9. října 2012

Vzkaz od Zdenky


Moji milí čtenáři. 
Mám pro Vás novinku.
Dnes mě navštívil reportér TV Nova,
aby se mnou udělal reportáž o tom, jak jste skvělí a posíláte mi pohledy,
dopisy a dárečky.
Původně to mělo být už dnes 9.10., ale reportér měl
ještě na práci nějaký soud. 
Takže je přislíbeno, že reportáž poběží zítra
ve zprávách na TV Nova.
Tudíž kdo budete chtít, můžete se podívat. Je to
prostě o tom, jak úžasní se ještě najdou lidi jako Vy!!! 

Díky Vám moc všem!!!!
Zdenka 

Takže nezapoměňte zítra - 10. října na TV Nova v hlavních zprávách v 19:30 !!!

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Také bych chtěla, ale nejsem si jistá, že mě Jenda nechá, rituál je jiný.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...