sobota 20. října 2012

Když dělám úkoly s holkama


Když mají holky domácí úkoly, máme dvě možnosti.


Počkat, až Jenda usne, nebo je dělat HNED.


Čekat na Jendu, než usne, není nejlepší nápad...


....protože poslední asi dva týdny usíná cca mezi 23. a 24. hodinou.
Ještě nedávno usínal většinou do 22 hodin. Byla jsem ráda, že se konečně naučil usínat "dřív".


Když Jenda usne, ani to není záruka, že pak bude spát "celou noc".



S klidem si v v půl jedné ráno nakráčí do obýváku se slovy, že se tam sám bojí...



Šárka si úkoly většinou udělá sama a donese mi je jen k podpisu, ale Eliška má rituál "úkoly s maminkou"...


..a nedaří se mi ho změnit.


Navíc matematika nepatří mezi oblíbené "koníčky" mých dcer.


A tak se to tento týden několikrát sešlo, že měly úkoly z matematiky obě dvě.


Čekat do půlnoci nemá smysl,
vždyť holky po 6. hodině vstávají do školy a ráno by nevstaly.



A tak děláme úkoly po 18. hodině a Jenda ječí, kope do zdi...

 ¨
...schovává se...


...nebo mi aspoň nadává.


Odmítá se dívat na pohádku nebo hrát hry na iPadu.



Hovor ho ruší.


Když pak v noci usínám, často mi v uších zní: "Mamko zlá, hnusná, NEMLUV.
Jsi tlapná.
Buď TICHOOOO!!!" a podobné hlášky...


13 komentářů:

  1. Matika taky nebyl můj koníček a podle mého by úplně stačilo aby se ve škole učila jen násobilka. :D
    To je opravdu svízelné. Jako správnej autista chce tvoji pozornost jen pro sebe a v podstatě i Eliška. Aspoň jsi na tom o trochu lépe, že už tu tvoji pozornost nechce chlap. Nebo ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom lépe, protože pozornost nechce chlap? OMYL. Já o ni stála. Celých 16 let. Bez pozornosti jde vztah do kytek:-P

      Vymazat
    2. Myslel jsem že nemusíš skákat ještě kolem něho a máš na sebe trochu víc času.

      Vymazat
  2. vůbec bych se nedivila, kdyby holkám ty úkoly za chvíli počítal Jeníček :)

    S tím spaním to musí být náročný.

    OdpovědětVymazat
  3. Holkám nejde matika? Koukal jsem, že to je nejspíš všechno správně. Mně nikdy úpravy výrazů nešly. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde, lásku k matematice po mamince nepodědily. Za Elišku jsem celý úkol dělala já, Šárce jsem znatelně pomáhala a ještě to kolikrát špatně opíší. U úkolů Šárky ještě drobné úpravy chybí, tam ještě nebyla hotová, když jsem to fotila. Já jsem úpravy výrazů na gymplu milovala.

      Vymazat
  4. Jsem amatér -ale zeptám se -není autík rád sám ? ve svém světě ? nemíchá se trochu autismus s žárlivostí a mazánkem ? (nic ve zlém :D) Jen mě to trochu zaujalo -kolikrát je Jendovi jedno s kým je -jen když má to své a jak jde o holky -je hodně rozhozenej ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je rád sám (s někým, kdo ho zabaví, sám to neumí), podobně jako Eliška. Moc si sama hrát neumí.
      NEJDE O HOLKY, jde o počet lidí. Dva je optimum (on a hlídač), jinak je rozhozenej.
      A jde o to, že chce mít asistenta JEN pro sebe, aby se věnoval jen jemu...POKUD hlídač (třeba já) mluví s někým jiným (holky, maminka, brácha) tak je zle, protože nemá pozornost a sám se zabavit neumí. Proto ječí a řve: "NEmluv, ticho ap."

      Vymazat
  5. Jo, jo. nemáš to jednoduché, ale koukala jsem na ten sešit, tak vzorně doslova namalované, to tedy smekám, ať už to psal kdokoliv, je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden sešit je Šárky, jeden Elišky. Tentokrát ta úprava šla, ale kolikrát je to horor. Za mých mladých let by to učitelé netrpěli.

      Vymazat
  6. Číst slova, kterými vás častuje Jeníček, když se věnujete dcerám... je to strašně moc smutné! J.

    OdpovědětVymazat
  7. áááá koukám, že taky sčítáte zlomky :-) Taky se s tím doma perem, naštěstí Luki má oproti mě logické myšlení, tudíž není problém, ale takové složené zlomky, které dává paní učitelka jsou opravdu chuťovka :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé ty máš nervy z ocele. Jenda taktéž musí rušit vás u počítání.nejen vy jeho... holky pak ve škole nevyruší určitě nic, jak jsou zvyklé od rušiče Jendy.A to já nadávám mladší, když něco potřebuje, právě když zrovna počítám se starší...už nebudu :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...