čtvrtek 4. října 2012

Jenda maluje prasátko


Práce u stolečku se Jendovi moc nelíbí....



...ale za odměnu to chvíli vydrží.



Kreslení nemá rád.


Fňuká, že to neumí, že nechce...



..dělá u toho hlouposti...



...ale nakonec se mu prasátko docela povedlo...



Říkám mu, co má namalovat a ukazuji prstem na obrázek, aby se v tom neztratil.



Sám by nevěděl, čím začít a jak pokračovat....
Zdá se mu to těžké a odradilo by ho to od "práce".
Ale společnými silami jsme to zvládli.


Jeden obrázek = jedna lžička zmrzliny...
To už Jenda ví.


13 komentářů:

  1. super! zmrzlinka :-) že bych takhle motivovala Barunku k učení násobilky :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne prasato a za zmrzlinu budu taky malovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že pracujete oba poctivě denně a bez smlouvání! To se mi líbí a výsledky jsou vidět! Jste dobrá dvojka!

    OdpovědětVymazat
  4. Kdo by se nenechal takto motivovat:-)?
    Myslím, že bych za takovou odměnu namalovala celou zoologickou, ovšem jak se zdá i Jenda.

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně mi přijde zvláštní, že si Jenda vezme jenom jednu lžičku zmrzliny, když tam má celou misku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autista nepodvádí a tak si někdy říkám, že bychom měli volit autisty politiky.

      Vymazat
    2. Naučil se pravidlo: 1 úkol = jedna odměna a perfektně to dodržuje (někdy má PAS i své výhody)

      Vymazat
  6. Dobrý den, mám takový dotaz, který se sem možná nehodí, hledám kohokoliv, kdo by mi mohl poradit. Nevíte,jak zjistit jestli má člověk ADHD. Je mi 18 a od mala mám problémy se soustředěním. V dětsví jsem strávila spoustu času v pedagogicko-psychologických poradnách kde mi snad na s každým dalším vyšetřením zjistili nějakou novou poruchu (dysgrafie, dysortografie atd.) Nyní studuji ve 3 ročníku gymnázia, kam jsem se i přes všechny svoje poruchy dostala. Se studiem nemám díky své paměti a celkové slušné inteligenci závažné problémy, ale je pravda, že když se mám delší dobu koncentrovat na jednu věc tak je to pro mě strašlivě těžké. Jako dítě mě trápila nutkavá potřeba se v jednom kuse pohybovat (skákání do kola, pobíhání z místa na místo, neschopnost sedět třeba u jídla apod.) Dneska se to projevuje třeba věčným klepáním nohou, kýváním ze strany na stranu. To všechno se dá jistě částečně připsat tomu co už na mě našli, ale mě pořád trápí pocit, že je zatím ještě něco dalšího. Nedávno mi kamarádka řekla, že její ségra má AdHd, a že má pocit, že by to mohl být i můj problém. Půjčila jsem si o tom knížku a fakt to docela sedí. Ale je mi strašlivě divné, že by na to za ty roky nikdo nepřišel. Jsem na vážkách, jestli s tím podezřením někam jít, aby se mi tam třeba nevysmáli, že jsem simulant, nebo tak něco.
    Milka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milko, pokud chceš, tak mi napiš mailík. Odkud jsi? Eliška byla na vyšetření v PPP v Kolíně, jinak doporučuji APLA Praha, ale tam stojí vyšetření asi 3 tisíce. Eliška měla do 13,5 let diagnózu ADHD. Teď má od února "konečně" AS.

      Vymazat
  7. Dobré odpoledne, Jenda je moc šikovný! Na vašem blogu si čtu články namátkově, všechny mne zaujali, obdivuji vás ale i sestry, že dokážou Jendu zabavit aspoň na pár minut. Nejspíš nejsem schopna pochopit úplně vše, ale to snad vysvětlí můj věk... Moc držím palce ♥ Markéta

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...