úterý 2. října 2012

Pexeso


Tentokrát jsme zkoušeli pexeso.
Kartičky s dětmi Jenda OKAMŽITĚ zahodil na zem.


Hrát pexeso "normálně" nejde.


Jenda si nenechá vysvětlit pravidla.


Zkoušela jsem to i s pouhými čtyřmi kartičkami a nešlo to.


A tak pokračujeme "naším" tradičním způsobem.


Vyskládám první řadu....


...a Jenda  k tomu za obvyklých scén přiřazuje stejný obrázek.


Nechtělo se mu pracovat, ale musel úkol dokončit.



Už ví, že se nedám.
Na jeho scény nejsem zvědavá.



Dopravní prostředky zvládl bravurně.



Chvíli se vztekal...


..a bouchal do kartiček pěstí....


...ale ani jednou se nespletl.



Dokonce jsem mu tam dala schválně jednu kartičku navíc....



...aby mi ŘEKL, že to tam nepatří nebo že tam je nějaká chyba, aby nešel hned do afektu, ale aby řekl, CO JE ŠPATNĚ...
CHCI, aby KOMUNIKOVAL.... což autistům dělá problémy.



Když začne ječet (v jakékoliv situaci, nemusí to být jen pexeso), tak nevím, co ho trápí. Tento vzorec chování se snažím pomalinku změnit.
A někdy se mi to daří...


4 komentáře:

  1. To často ani nepoznám u žen, proč ječí? :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkné, že synek dělá pokroky. Je vidět, že trpělivost zjevně přináší nejenom růže.
    Mám takový dotaz. Na mnoha místech píšete, že Jenda odmítá lidi a to i třeba na obrázcích apod. Ale třeba taťka Šmoula má něktré znaky, podle krterých by se taky dal identifikovat jako člověk. Podle čeho Jenda rozlišuje, zda dáná postavička ještě je člověk, nebo už ne.
    Liduška

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...