úterý 9. října 2012

Polibky a pohlazení 2


Někdy se Jenda dotekům brání...


...jindy mě neodhání.


Snažím se citlivě vnímat jeho nálady a být opatrná.


Někdy se Jenda vysloveně těší.


Líbí se mu, když ho dudlíček hladí po bříšku a sám si vykasává tričko.


Sleduje u toho pohádky v televizi, nic mu nesmí uniknout.


Nejdřív chce pohladit zeleným...


...potom béžovým...


...a ještě TADY - ukazuje prstíkem...


...a tady taky...


...a pak chce ještě pohladit růžovým dudlíkem.


Nakonec oba společně hladíme dudánkem čuníka...



..a ještě jednou po bříšku...




Líbí se mi, jak sám dudlíkem hladí čuníka....



Když ho hladím po nožičce, tak se schovává...


...ale není to proto, že by se mu to nelíbilo.


Myslím, že si to docela užívá.


Můj syn mi ukázal, že každý DOTEK je DAR...


...že žádný dotek není samozřejmost.
Pevně doufám, že i mé děti jednou objeví krásu dotyků.

Dnes jsme si prohlíželi tyhle fotky a Jenda říká:
- "Ploč mě fotíš?
A co to je za fotky?!
Ploč na mě saháš?!!!"
- "Proč na tebe nesmím sahat?"
- "Plotože se mi to nelíbí."
- "Vůbec ne? Ani trošku?
- "NE!!!"
...a bylo...


Kdo má zájem, může denně přidat 1 hlas Elišce na fotoknihu:
 "464159-097129"
Za hlasy moc děkujeme.

13 komentářů:

  1. Poškrabat na zádech a pošimrat na nožičkách mají děti rády (a nejenom ty ;-D), je moc prima, že i Jeníček přichází dotekům na chuť. Pročetla jsem i předešlý článek a slzy dojetí se mi hrnuly do očí. Pro maminku to musí být tak moc těžké. O to víc se raduji, že po malých krůčcích přichází Jeníček mazlení na chuť.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko,od té čtvrté fotečky je to nejhezčí a jak jej hladíš po nožičce,tak u toho krásně ,,lumpačí,,to musí být.Nevzteká se,je úžasnej a ty úžasná mamina.Mějte hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci, to je krásné... Přeji, ať těch dotyků je co nejvíc. Margit

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko,je radost vidět jak je Jeníček tak krásně vysmáty a radostný.Hlasy jsem poslala tak i já mám radost!Zdraví Daja.

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec si neumím představit,že bych tu naší malou prdelku nemohla pomazlit,popusinkovat a pomuchlovat.Kdyby šlo mávnout kouzelným proutkem,ale to by jsme zase o hodně přišli.Jste miláčci!!!!Papa

    OdpovědětVymazat
  6. Musím uznat, že Jenda roste jako z vody! -:) Mění se a je to pěkný kluk, asi po mamince!-:)
    Marcelko i já ti přeji moc těch příjemných doteků, v životě je jich hodně zapotřebí, jen je jich nějak pomálu - znám to. -:(
    Muži jak velcí, tak malí jsou na ně opatrní...

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko, hlasuji každý den .-)
    Ať máš těch dárků/dotyků od Jeníčka co nejvíc ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem si přečetla oba články a mám velikánskou radost i za Tebe. Konečně ses dočkala, vím, jak jsi po tom toužila! A hlasovat přijdu také denně, určitě!

    OdpovědětVymazat
  9. jE TO KRÁSNÉ , ano každý dotek je dar a jsem si jist , že tu krásu s tvou pomocí objeví i tvé děti
    Jeník je moc rozkošný , jak ukazuje prstíkem a myslím , že děláte obrovské pokroky:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni to je úžasné a skvělé.Mám velkou radost :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi jak to děláte... a hlavně, že jsou z toho výsledky.. moc vám všem fandim!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tenhle článek mě upřímně dojal. Většina z nás bere doteky jako samozřejmost a málo vnímáme jejich krásu.
    Přeji hodně štěstí, ať máš těch doteků od Jendy každým dnem více a více... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, každý dotek je dar. Určitě se dočkáš nejen pohlazení, ale i pevného objetí. Moc Ti to přeji.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...