úterý 30. října 2012

Kamínky


Nedávno dostal Jenda v balíčku nějaké mušličky, kuličky a kamínky.


To bylo něco pro něj.
O "normální" hračky moc nestojí.


Nejvíc ho bavily kamínky.


Prohlížel si je, vozil na nich dudlíky.



Přehraboval se jimi....



Chvilku stavěl komín nebo řadu....





.. tloukl jimi o sebe...



Nakonec si přikládal kamínky na čelo nebo tvář (dudánkovi na "čumáček")  a říkal, že to studí.






7 komentářů:

  1. Nádherné kamínky, závidím Jeníčkovi ;)
    Určitě se mu taky líbí,jak jsou oblé a hladké.Kde na nich babička byla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamínky poslala jedna dobrá duše čtoucí blog:-)

      Vymazat
    2. Jsou z Kréty, slaně mokré na břehu moře pod ostrým sluncem všechny vypadaly jako drahokamy, i ty nejobyčejnější :-)

      Vymazat
  2. Když se koukám na ty úžasné oblázky, hned bych si hrála taky, i když jsem takzvaně dospělá. Je to krása!

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi líbí, ví že se mají kameny pro zdraví na tělo přikládat a věřím že mu i pomohou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jo, minimálně jeden kamínek nosím sebou pořád... nějak na uklidnění

    OdpovědětVymazat
  5. Jak málo stačí k dětské radosti.... Kamínky mám moc ráda, od kamarádek si je nechávám přivézt z dovolených - poslední jsem dostala z Kanady od Tichého oceánu:-). Líbí se mi i ty velké - v přírodě. Stejně si myslím, že i když to je nerost, vyzařuje z něho spousta energie a Jeníček to určitě cítí také....:-) Stejně je Honzík šikulka - jenom ten svět chápe jinak než my ostatní. Zuzana

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...