pondělí 1. října 2012

LEGO DUPLO


Jeníček objevuje taje Lega Dupla.


Holky, když byly malé, si s ním moc vyhrály.


Jendu zpočátku nijak nezaujalo.


Poslední rok občas postaví komín, ale tím jeho hra s Legem končí.


Nedávno mu přišel balíček s mašinkou...


...posadili jsme na ni medvídka a dinosaura po holkách....


Jenda je vozil dokola po kolejích a vypadalo to, že ho to baví.


Zapojili jsme do hry i dudánka a Krtka - věci, které má Jeníček rád.


A takhle se nám aspoň dvakrát denně podaří cca 5-10 minut "nacvičovat" hru.






Pak už si Jenda začíná kousat ruku...



 ...a sklouzávat ke svým rituálům.



Když začíná pohazovat hračkama...





...a bouchat jimi o sebe, tak pomalu končíme.
Změníme činnost a jdeme třeba chvíli na zahradu.


8 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, proč nebo kdy si Jenda kouše ruku? U nás ve městě jsem několikrát viděl nějakého kluka, který dělal něco podobného, tak nějak trhavým pohybem zvedal ruce k puse a vypadalo to, že si je okusuje. Dělal to vždycky, když pozoroval tramvaje, jak přejíždí výhybku, dokázal do sledovat třeba hodinu. Říkal jsem si, že asi není úplně "normální", ale vždycky byl sám. Mohlo mu být tak 10 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že nevím přesně. Hlavně když se bojí, když pociťuje úzkost, když je nervózní, když někde čeká, když se nudí, když se na něco soustředí, ale i když má z něčeho radost. Bůh ví, co mu to přináší.

      Vymazat
  2. Mašinka je správňácká a vidím, že Jeníček ke hře ani nepotřebuje koleje, naloží dudlíček a zvířátka a už se jede. :-) V minulém článku, jsem viděla taťku Šmoulu, to musel mít Jeníček radost, vždyť Šmoulové jsou jeho oblíbené pohádky, to byl od Šárky moc pěkný dárek!

    OdpovědětVymazat
  3. Ajaj, taťka Šmoula je od Elišky, spletla jsem to!!

    OdpovědětVymazat
  4. Moje děti si s tím taky hodně vyhrály. :)

    OdpovědětVymazat
  5. super mam velkou radost, ze ma Jenicek taky trochu radosti z dupla .-) Ala

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...