neděle 14. října 2012

Na lanovce


Na konci naší ulice je hřiště.


Zrovna tam nikdo nebyl....


...tak měl Jenda štěstí.


Běhal sem a tam a chtěl, abych ho na lanovku vysazovala já.
Několikrát jsem mu vyhověla, aby se ujistil, že to nic není, že se nemusí bát a že to zvládne.



Pak jsem chtěla, aby to vyzkoušel sám.


Nejdřív odmítal, ale nakonec se nechal přemluvit.




Dovádění na lanovce ho bavilo skoro deset minut.



Betynka pobíhala okolo nás....


..a občas jsem nevěděla, jestli mám hlídat Jendu nebo ji.



Jenda vypadal spokojeně šťastně.



Druhý den jsme si procházku zopakovali, jenže to už tam bylo plno lidí a hlavně dětí a Jenda na hřiště jít nechtěl.



Ale tentokrát měl štěstí, že měl celé hřiště jen sám pro sebe.




8 komentářů:

  1. Mathis to ma naopak, ihrisko ho bavy dovtedy pokym je tam plno deti, nahana sa s nimi a zapoji sa do vacsiny aktivit, ked deti odidu tak odchadza s nimi.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko..
    Samé krásné zprávy!!Jeník vypadá opravdu šťastně..
    Aspoň ty chvilky viď?Držím vám palušky,ať je jich co nejvíce..
    Krásné dny Brigit

    OdpovědětVymazat
  3. Lanovka je u nás taky moc oblíbená. Je vidět, že si to Jeníček opravdu užívá!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníček vypadá opravdu šťastně a jistě se vydováděl, jak to takoví malí klucí umí. A má moc hezkou bundičku, tu jsem na něm ještě neviděla a sluší mu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je teda parádní hřiště! Jeník si to užívá a vypadá opravdu moc spokojeně! Paráda. Tak přeju, ať máte často štěstí a nebývá tam moc dětí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta jeho radost se nedá přehlédnout. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je ohromně zajímavé zařízení. Myslím, že pro děcka jak stvořené, aby se pořádně vyblbly. Jeníček se dobře bavil!

    OdpovědětVymazat
  8. Krasne fotky veseleho Jenika, doufam ze se vam zase brzy podari mit hriste jen pro vas .Na Jenikovi je videt ze si to opravdu uzil.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...