čtvrtek 25. října 2012

Jenda se tluče do hlavy



Tohle ho neumím odnaučit a vůbec se mi to nelíbí.


Snažím se odvést pozornost, něčím ho zaměstnat, dát mu něco do ruky, ale ne vždy se mi to daří.




Tentokrát to bylo večer, kdy jsme spolu byli v posteli vedle sebe a hráli jsme hry na iPadu.


...žádný stres...


Nikdo a nic ho nevyrušilo...


...takže otázka "PROČ to dělá", zůstává nezodpovězena.


- radost ze hry?
- soustředění?
- únava?
- nuda?
(Asi jak kdy a jak kde)


5 komentářů:

  1. Možná je to hloupost, ale třeba se neumí duševně vypořádat s tím stavem v jakém je. Kdo ví, třeba si ty své problémy intuitivně uvědomuje. Nemá se rád.
    Moje kamarádka, léčí se, měl jsem ji na blogu, když ji popadne, tak se na ulici do krvava zfackuje.

    OdpovědětVymazat
  2. To obcas robi aj Mathisko, hlavne po epi zachvate, ja som mala strach ze ho niekto zbil po hlave, ale ucitelka(samozrejmne nemyslela som ju) ma ubezpecila ze je to nepravdepodobne, ze to robi vela dati a nemusia byt ani autisti, a nemaju pre to vysvetlenie iba nejake predpoklady.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Divím se, že ho to nebolí... Kdyby tak řekl, proč...

    OdpovědětVymazat
  4. Náš mrňous takhle tluče hlavou o zem. Většinou je to únava spojená s nudou. Ale někdy mám pocit, že ho to prostě jenom baví (protože to duní a protože mu máma říká, ať to nedělá). Nikdy se ale netluče tak, že by ho to až bolelo, takže jsem si říkala, že to nechám být.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked
    submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyhow, just wanted to say superb blog!
    Feel free to surf my blog ; mangles

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...