pátek 12. října 2012

Nejsem nevychovaný!!! Jsem autista


Jenda se naučil zvládat nákup, pokud jdeme jen pro pár věcí.


Delší nákupy nezvládá. Nákupy mnoha věcí nezvládá.


Snažila jsem se běhat obchodem co nejrychleji a házela jsem do košíku to, co bylo potřeba.


Jmenovala jsem Jendovi, co ještě máme koupit a on pár minut vydržel.


Občas jsem ho poprosila, aby nějakou věc odnesl do košíku a on mi vyhověl.


U pokladny ho to však přestalo bavit....


...válel se po zemi...


...a házel čepicí.

Není v mých silách krotit a zvedat dítě...


..a ještě dávat nákup do tašek.


Přežili jsme.


Jenda i ti lidé okolo.


A rada na závěr?
Prosím: "Nevšímejte si dětí válejících se po zemi, nedívejte se na ně, hlavně na ně nemluvte, nesnažte se je zvedat a už vůbec jim nehrozte čerty nebo tím, že si je odvedete.
Opravdu to nedělají schválně.


Jen je v tichosti překročte či obejděte...
Děkuji."


Děti se za chvíli zvednou a v doprovodu rodiče odkráčejí pryč.


Jendovi jsem koupila nové sušenky s Tygrem a moc se mu líbily.


Jako odměnu měl slíbeného Mc Donalda, ale tam už skluzavku zazimovali a Jenda se klouzat nemohl.
Naštěstí to vzal "sportovně".


Vzali jsme si tedy ven alespoň Happy meal a Jenda mi se spokojeným úsměvem ukazoval, že dostal hrneček...


A nákupy více věcí si zase nechám na dobu, kdy bude někdo ochoten Jendu pohlídat.


A pro toho, kdo přehlédl minulý článek:
http://auticekjenicek.blogspot.cz/2012/10/tak-ktera-bude-ta-vase.html


14 komentářů:

  1. Na tom prvom obrazku vypada ako ten prejety traktorista z vesnicko ma strediskova.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček se u pokladen válel, lze-li to tak říct, ukázněně. Nebyl to pohled na řvoucí a vztekající se dítě, které nedostalo svou hračku. A Jeníček dokonce zvládl ještě i návštěvu McDonalda a nezlobil se kvůli zazimované klouzačce, myslím, že si nakonec zasloužil i pochvalu. Vždyť byl venku, v obchodě a mezi lidmi. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si dej obzvlášť pozor, protože to bylo ve městě, ve kterém bydlíš:-P Jenda je šikula - zvládl jít do obchodu a nevztekal se, že nemůže na skluzavku. Super.

      Vymazat
  3. Ahoj Maci. Hlavně, že jste to nějak zvládli. A na ostatní lidi se můžeš vykašlat. Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi připadá, že Jenda už tolik "nejančí", vypadá při tom válení vcelku spokojeně. Jako kdyby jenom "tak trochu jinak" vyjádřil svůj názor. A vůbec mi přijde daleko spokojenější a klidnější. :-) A nevím, jestli je to náhoda, ale vypadá to, že mu přestávají vadit "nahatý nohy"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je trošku klidnější (pokud je "po jeho") :-P
      Nahatý nohy i trup mu vadí hodně. U cizích určitě (švagr ap.) Tohle má tepláky, ze kterých odrůstá, ale stále je považuje za tepláky, tak je nosí. Kraťasy by si nevzal. A už ani nebude muset, dnes byla pěkná zima.

      Vymazat
    2. No vidíš, možná bys ho s těma teplákama mohla nenásilně předělat na kraťasy. :-)

      Vymazat
    3. Teď už ne, bude zima. A Bůh ví, jak to bude za půl roku.

      Vymazat
  5. I tak si ale říkám, že byl Jenda vcelku hodný, ale nedivím se mu, mně taky nákupy vůbec nebaví. Dneska jeli naši do Tesca, nechtěla jsem s nima jet, to jsem radši šla na procházku do přírody. Já ho chápu - hodně lidí, žádná zábava, v tom jsme tak trochu za jedno. Koukám, že za dobu,co jsem tu nebylo, se asi dost změnilo, poslední dva články jste byli venku a Jenda v pohodě, Ty jsi tak šikovná máma!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně nákupy taky vůbec nebavěj. Ale někdo holt ty zásoby pro rodinku zajistit musí. ;-)
    Jé, sušenky s Púem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě nakupování taky nebaví. Je to takové nutné zlo. Jen to nedávám tak okatě najevo jako Jenda:-)

      Vymazat
  7. Zdieľam na FB. Nech ľudia vedia... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je pravda, že já u delších nákupů mám chuť lehnout si na zem a spát, protože je to většinou vážně zabitý čas a na místě, kde je většinou děsný vzduch a moc lidí (a já nejsem moc sociální typ co se cizích lidí týče)...
    Je to určitě dost nepříjemné... moje sestra je (doufám) docela zdravá, ale pořádné hysterické scény umí na veřejných místech dělat taky, spíše tedy dělala...
    Nejhorší na takových situacích není ten samotný problém s dítětem, ale že lidé okolo většinou koukají na rodiče, v mém případě sourozence, jak na vraha...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...