úterý 9. října 2012

Slova opačného významu


Od kamarádky z Austrálie dostal Jenda hru.


Mně osobně se moc líbí.


Jenda už tak nadšený není.



Ví, že to znamená "učení" a to se mu nechce.


Ukazuji mu obrázky....


...říkám mu, co na nich je.


A vysvětluji protiklady....den a noc...doleva, doprava, nahoře, dole, mokrý a suchý...


Jenda se vzteká....


...utíká.... válí se po zemi...


...polehává....


...rozčiluje se...


...ale protože je chytrý a šikovný kluk...



...tak s vypětím sil nakonec úkol dokončí.


Dala jsem mu jen pár kartiček...


Snažím se ho nijak nepřetěžovat....



Sladká odměna ho nelákala.
Největší odměnou je hra na iPadu.


2 komentáře:

  1. Ale je šikovný, nakonec úkol udělal :-) Dcera měla podobnou hru, byly to takové pracovní listy pro předškoláky a ji to někdy kolem třetích narozenin dost bavilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady ty barevné skládačky asi Jeníčkovi sedí.
    Jsi neuvěřitelně vytrvalá!
    Nedávno jsem u synovce viděla jakési kostky, co koupil na aukru. Je to hra, kde na každé straně kostky je nějaký symbol. Hráč má tři, hodí a podle těch symbolů vypráví příběh. (Strom, okno, ruka... nebo kolo, voda, cesta...)
    Myslíš, že by Jeníčka něco takového bavilo?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...