pondělí 22. října 2012

Jak jsme nezvážili autistu


Kamarádka se mě v mailu zeptala, kolik Jenda váží.


Taková docela nevinná otázka.


Bezmyšlenkovitě jsem šla a přinesla jsem váhu do obýváku.


Jenda měl smrt v očích jen ji viděl.



Chvíli jsem ho lákala na váhu já...


...pak i čuník...



...ale nepovedlo se.



Po pár minutách jsem to vzdala.










Má asi něco kolem 20 kg.


Jediná možnost je zvážit se s ním a pak bez něj a hodnoty odečíst....
Ale Jenda neměl náladu a říkal, že se ho nemám dotýkat...
Tak až jindy....


Kdo má zájem, může denně přidat 1 hlas Elišce na fotoknihu:
 "464159-097129"
Za hlasy moc děkujeme.

5 komentářů:

  1. Ja mam taketo sceny u lekarov 2x, najprv sa Matisko nechce zvazit a zmerat, ked sa to podari tak robi scenu Robin ze on sa chce zvaztit a zmerat.
    Tiez je to tak s testami, on chce ale Mathisko nie.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si, že jsem to měla podobně, když byly dcerky malé. Eliška nechtěla na plavání pro děti se specifickými potřebami a plakala, Šárka pro změnu brečela za oknem, že nemůže...ale další 2 tisíce jsem neměla...

      Vymazat
  2. Amélie, já jsem našeho syna nalákala na čísla, třeba by se taky na to Jenda chytil:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čísla na váze ho vůůůbec nezajímají. Mám pocit, že se váhy bojí.

      Vymazat
  3. Nemá někdo z blízkých na zapůjčení digitální váhu ? Třeba by se Jeníkovi líbilo, kdyby mu to číslo vyskočilo jak na budíku :-) Každopádně já na váhu vlezu, ale ty čísla raději nevidět :-(

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...