neděle 14. října 2012

Procházka 3. díl


Naše sobotní procházka na konec ulice pokračuje dalším dílem.


Jenda vběhl na hřiště s elánem sobě vlastním.


Vždyť tam nikdo nebyl. Paráda.


Dřív plakával: Jenda bojí dětí, Jenda bojí lámusu"..., a ke hřišti jsme se většinou nepřibližovali....
 Tentokrát kňourat nemusel. Nikde ani živáčka.


Potřetí v životě jsem ho viděla chodit po provazech i po kývající se lávce.


Bylo vidět, že má strach, ale přemohl se a sám byl rád....


Na velké skluzavce se bál sjet sám dolů....


Jak je mu maminčina ruka někdy dobrá....
Chvíli jsem ho nechala, aby si řekl o POMOC. Natahoval ruku a nic neříkal.
Vím, co chtěl, ale musí se naučit vyjadřovat, co chce, co potřebuje, co cítí ap



Několikrát denně se stává, že ječí a já nevím PROČ.
Jasnovidec nejsem a tak ho nenásilně učím komunikovat.
Když si řekl, tak jsem mu pomohla.


Betka koukala, co se to děje....


A rozhodně nemínila jezdit po skluzavce, jak ji Jenda pobízel....
"Bety, Bety, Bety, jeeeeď!!!"



Sundala jsem ji dolů a z té malé skluzavky sjel Jenda nakonec sám...



"Kuk, mamiiiii!"
Někdy je tak roztomilý.



Ještě jedna jízda na skluzavce a půjdeme zase pomalu domů....


2 komentáře:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...