středa 17. října 2012

Radost z listů


Jeníčkovi stačí ke spokojenosti pár kaštanů, žaludů, větviček nebo listů....


Jendu žádnými hračkami neoblbneme. Hračky ho buď nebaví vůbec, některé málo, ale většinou ho baví jednou a podruhé už ne.


Jedinou výjimkou je stavebnice Magformers.


Asi budu muset napsat Ježíškovi.


Je sice drahá, ale vzhledem k tomu, že jedna z mála věcí, které Jeníčka na chvíli zabaví, tak to stojí za to.


Taky už nakupujete dárky?







Myslím, že fotky nepotřebují komentář.


Šťastné dítě s pár listy...


Včera jsem byla na třídních schůzkách. Eliška se rozhoduje kam půjde na střední školu.


Trošku problém, když nevíme KDE budeme za půl roku, za rok...
Občas přemýšlím, zda se má Eliška přizpůsobit mně nebo se mám já přizpůsobit dítěti s autismem a s úzkostmi...


No, nějak to dopadne....
Držte nám palce.


6 komentářů:

  1. Nejkrásnější je, když člověk umí mít radost z maličkostí.

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, aby vše dopadlo dobře :-) A určitě i vyberete s Eliškou společně nějakou dobrou školu a je vcelku jedno kde, Eliška bude šťastná kdekoliv, kde budeš šťastná a spokojená, denně s úsměvem na tváři i v duši :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já sama na vánoce zatím nenakupuji a ještě hezkých pár týdnů se nechystám. Po pravdě, nesnáším chození a bloumání po krámech, takže jak se znám, půjdu až bude nejhůř a bude mně tlačit čas. Mám nakupujících dost v práci a když už od léta slyším ne to ti nekoupím, napíšeme Ježíškovi, to ti přinese Ježíšek, musíš to nakreslit Ježíškovi apod. tak už jsem na toho mrňouse v jesličkách alergická a mám chuť zařvat, že žádný neexistuje. Zrovna o víkendu k nám přišel malej špunt s maminkou a hned ke mně, pojď ukážu ti co bych chtěl. Tak na to koukám a on, musíš to sundat a donést ke kase, my na to nemáme korunky. Musíš to poslat Ježíškovi a on mi to potom donese. Takže i tahle možnost tu je :-)Jinak vánoce moc ráda nemám a už se těším až bude po nich.

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě vám budeme držet palce, aby to vše mělo šťastný konec a věřím, že to tak dopadne, uvidíš. A kupovat dárky! Jak já jsem se na toto vždy těšila, teď už to tak napínavé není. Děti nakoupí, my s manželem jen dodáme korunky. Ale krásné jsou Vánoce i tak.

    OdpovědětVymazat
  5. Kaštany sebou nosím "proti bolavým zádům" v tašce...:)
    Barevné listy se pěkně fotí...
    A doufám, že s Mag to vyjde, v dnešní době je spousty pěkných hraček pro děti, ale jsou dost drahé... Známe to doma ...

    OdpovědětVymazat
  6. taky se letos budeme rozhodovat.na jakou střední školu.je to docela velké rozhodnutí, když dítě neví...kam mu nasměrovat život, co?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...