pondělí 22. října 2012

MAXI STAVEBNICE HVĚZDY


Další zapůjčenou hračkou od mé kamarádky je MAXI STAVEBNICE HVĚZDY.


Jenda si nechtěl hrát, asi se bál...


...tak jsem nachystala odměny.
Nedostává mlsání často, tudíž je to pro něj dobrá motivace.


Nechal se přemluvit.... za bonbónky udělá mnohé, co by jindy neudělal.




Zpočátku jsem stavěla já, protože to šlo spojovat docela těžko - Jenda chtěl udělat auto, dinosaura, hvězdu nebo tašku....



...ale nakonec to Jenda zkusil sám a občas se mu to povedlo spojit také.



Usmíval se a bylo vidět, že ho to baví.


Radost ze stavebnice Jeníčkovi vydržela tři dny. Na něho docela dlouho.


Poté ji odložil a už ho nezajímá.






Děkuji Bohu za osůbku, kterou mi OSUD přivedl do cesty a která mi občas půjčí nějaké hračky pro Jendu.


Nemohla bych si to dovolit a navíc by to bylo škoda kupovat.


Spousta věcí Jendu nezaujme vůbec nebo na pár minut a pak už ne....



Když se mu povedlo do "autíčka" umístit dudlíky, tak skákal radostí a třepal ručičkama.


6 komentářů:

  1. Fotky se ti opět moc povedly, je na nich vidět, jak je Jenda spokojený. Nestačím se divit, jaké dělá pokroky a hlavně díky tobě a tvé péči. Škoda, že máme děti dospělé a žádné hračky na půjčení:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že i tak by sis z těch hraček doma mohla zařídit hračkářství. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravé dítě je od 3-4 let ve školce nebo u babiček a má podnětů pro svůj rozvoj dost. Jendovi tohle chybí a tak mu ty podněty musím zprostředkovat já. Taky mě nebaví být zavalená hračkama, úkolama ap. CHTĚLA BYCH mít jednou v obýváku uklizeno :-P

      Vymazat
  3. Ahoj, tak už je Jeníkovi líp? (Měl teplotu).

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, tolik hraček, které z dětství vlastně ani neznám :) Ale hlavně, žese Jenda pobavil. Mimochodem, všimla jsem si, že Jeníček má opravdu pěkné vlasy :) lesklé, ofinku hezky ostříhanou. To je fešák!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...