pondělí 22. října 2012

Nikdy se nevzdám

Jenda se díval na pohádku a Eliška šla jíst.
Chci, aby se Jenda naučil sedět a jíst u stolu, tudíž Elišku směřuji ke stolu, i když by raději jedla (málem) vleže u televize. Jenže děti se učí nápodobou.
Hlídám Jendu, aby na ni nešel útočit a nechal ji v klidu najíst.

Jenda se dál díval na pohádku a já jsem byla ráda, že ji (konečně) nechá (někdy) v klidu najíst.
Jenže najednou Eliška promluvila, jen mi chtěla něco říct.

Jenda se v bojové pozici rozběhl s kouskem magnetické stavebnice v ruce směrem k Elišce.
Věděla jsem, že fyzicky bych útoku nestihla zabránit, tak rychle se přece jen z gauče nezvednu,
a tak jsem na Jendu zvýšila hlas (což nemá rád, ale REAGUJE NA TO) a řekla jsem mu, aby ji nechal na pokoji.
Jenda k ní tedy nedošel, ale zastavil se a začal ječet:

"Mamíííí, NECHCI by mluvila.
Buď TICHO!!!!
Buď ticho, Elino.
U jídla se nemluví.
Mluvíš jak starej dědek.
Mamíí, Elina je hnusnáááá, mluví u jídla.

Já nechci by mluvila.
Mamííí, ona mluví furt!!!
Elina je hnusnáááá.
Mluví jako stalá čalodějnice.
Nemluv žikám, Elino.
Nemluv, čalodějnice vypasená.
A nedívej se na tu pohádku. To je moje pohádka...."

Zopakovala jsem, že NIKOHO nebude obtěžovat u jídla a Jenda mi říká:
"NIKDY SE NEVZDÁM, NIKDY!!!!"  (To je hláška ze Soptíka, ale docela trefná....)


15 komentářů:

  1. Bude bránit jednou barikády. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To fakt nemá chybu, jak občas děti trefně použijou nějakou hlášku. je strrrašně těžký se nerozesmát:) Soptíka jsem měla plyšovýho, hezky hladkýho!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tiez zvysujem na Mathiska hlas, ked sa inak neda, je to vacsinou na ihrisku ked sa rozbehne smerom k ceste a ja som s Robinkom na preliezacke kde nemoze byt sam. Mne pride ze on vonku reaguje na zvyseny hlas preto ze nedokaze vyselektovat zvuky, ale nanestastie tu reaguju ostatny rodicia na zvyseny hlas dost negativne, nieco ako Jenickove komentare. Ked bol Robincek malinky tak som koly tomu ho vzdy strcila niekde na zem do prachu a utekala za Matiskom aby nevbehol pod auto, nakoniec som sa zvysenemu hlasu nevyhla a teraz by som miinko na zem nepokladala aby som si svoje dieta dobehla vcas, ale s kludom by som na neho zakricala "Mathis stoj!"

    OdpovědětVymazat
  4. Teraz som si precitala jeho hlasky, to nema z vlastnej hlavy, ze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ví Bůh...odposlouchané od lidí, z pohádek?
      "U jídla se nemluví" říká moje mamka. Mně zase hovor při jídle nevadí, aspoň jsou lidi SPOLU....ale Jenda v tom pak má zmatek, když každý říká něco jiného.

      Vymazat
  5. No jo, Jenda je bojovník, vím, že holky už to asi nerozháže, ale klaním se jim až po zem. Doufám a přeji to tobě i holkám, aby se Jeníkovi podařilo "odposlouchat" z pohádek i něco povzbudivého, nějaká pochvala nebo milá větička.

    OdpovědětVymazat
  6. "NIKDY SE NEVZDÁM, NIKDY!!!!" ... to se mi tak strašně líbí! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. A já myslela, že to je tvoje vyznání:) Což je samozřejmě taky, ale v jiný souvislosti.
    Nepřeberné množství projevů mají autíci. A mámy musí být pořád ve střehu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to moje motto, jen ho ode mne Jenda nikdy neslyšel:-)

      Vymazat
  8. strašná škoda, že to taky nefilmuješ.byl by z toho skvělý film. hláška ..kolik stojí prase...u nás zdomácněla.už nemůžu ani říct..je to drahé jako prase...holky Jendu znají z vyprávění a okamitě to použijí :-) čalodějnice vypasená je taky hezké.. :-) a ten soptík taky..jak mu to hezky v hlavince šrotuje.to by ani troška nemymyslel :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak, když jsem četla nadpis, taky by mě nenapadlo, že ho vyslovil Jenda, ale měla jsem stejně jako mnozí přede mnou za to, že je to Tvé motto. A když jsem si přečetla, že to řekl Jenda, málem mi překvapením vypadly oči z důlků, ale nakonec jsem se tomu docela zasmála. To by mě zajímalo, jak jsi na to reagovala Ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem občas v šoku, když vysloví nějakou "novou" hlášku. Pak se pídím, KDE to slyšel..a on si to většinou PAMATUJE úplně přesně. Něco řekl a já jsem se ptala, KDE to bylo, v jaké pohádce..Jenda řekl: Šmoulové...jen TAK mě napadlo se zeptat.. a jaké číslo???? A Jenda suverénně odpověděl, že 5. (DVD se Šmoulama má kolem dvaceti) A věřím tomu, že ta hláška tam opravdu je.

      Vymazat
  10. ..Aha,tak to mám také dlouhé vedení,až po chvíli a přečtení komentářů mi došlo,že to NIKDY SE NEVZDÁM použil Jenda.
    Vyznívá to vesele a vybavuji si,matně,je to už přecejen dlouho,kdy jsem viděla Soptíka,že opravdu používal tuto formulaci a vztyčoval zelenou packu,do vítězného gesta,většinou to bylo,když se něco nepovedlo.To nevadí,cesta hrdiny vede přes mnohé překážky a je třeba je překonávat a nevzdávat se,nikdy !! Držím palce,Soptíkovi,Jendovi,(zřejmě se vžil do role a použil to v tom příměru..moc pěkně) a Vám Marci,vždyť vlastně Marcela znamená bojovnice,že ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soptíka jsem měla jako dítě ráda. ALE motto "NIKDY se nevzdám" platí i pro mě. Miluji život i své děti.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...