čtvrtek 11. října 2012

Přijela návštěva


Přijela návštěva
...naštěstí jen ke šmoulům.


Jenda návštěvy nezvládá.


Stejně tak návštěvy nezvládají Jendu.


Některé návštěvy už preventivně zůstávají na zahradě, ale k tomu za chvíli nebude počasí.


Venku už je docela chladno.


Jediná kamarádka, která se sem ještě občas odváží, chodí v době, kdy je doma Šárka, aby Jendu pohlídala v ložnici.


I tak se tu zdrží jen po dobu nezbytně nutnou....


A tak nacvičuji návštěvy s plyšákama nebo se Šmoulama.


Jenda zvládne příjezd návštěvy, odjezd, pohoštění... dialog už nezvládá.


Zkoušíme i možnost přespání, což se Jendovi moc nelíbí...




Občas to vypadá jako valná hromada...



...ale vcelku Jenda hru docela vnímá.


...a ruku si začíná okusovat až po pěti minutách.



Kdo má zájem, může denně přidat 1 hlas Elišce na fotoknihu:
 "464159-097129"
Za hlasy moc děkujeme.


3 komentáře:

  1. Já věřím, že s Jendou zvládnete brzy i tento pro něho těžký úkol. Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem zahlasovala, má to ta Eliška ale moc pěkné album! Ani jsem s tím neváhala, když jsem fotoknížku prohlédla

    OdpovědětVymazat
  3. Věřím tomu, že postupem času a i díky nácviku situací zvládne přijímat i ty návštěvy. Zlepšuje se v tolika oblastech, tak časem snad přijme i ty návštěvy.
    Bude líp.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...