čtvrtek 11. října 2012

Tak trochu jiný pohled na svět


Jako kdybych viděla Jeníka.....





...rád si staví větvičky nebo jehličí do řady...


...a nejen to...
Řady a komíny - to je JEHO vášeň....

Nalezeno někde na internetu....

15 komentářů:

  1. Tieto fotky som už niekde videla. A tiež som si hneď spomenula na vášho Janíka. :)
    Nech sa vám darí a radostný deň želám všetkým.
    Leti.

    OdpovědětVymazat
  2. V tomto teda ziadne svoje dieta nevidim, ale vies ze by som bola celkom rada keby po sebe nechali aspon raz tak vzorne usporiadanu radu?
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, vlastně si nepamatuji, zda to dělala i Eliška. Buď ne a nebo ne v tak velké míře.

      Vymazat
  3. Amélie, to je moc hezké. Když vidím ten "uspořádaný" svět a ten svůj "maximálně chaotický", říkám si, že se mám, co učit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, i já mám někdy pocit, že chaos nade mnou vítězí.

      Vymazat
  4. Takhle vážně něco vnímá?
    Pěkné nalezené obrázky...
    Mají tedy autisté nějakou schopnost, jakože jsou na něco víc šikovnější než normální lidé? Myslím tím.. když na to koukám, napadla by mě matika... nebo něco...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, většinou všechno, co jde, staví do řad. A hodně si po sobě uklízel. Bohužel začal odkoukávat nepořádek a chaos po svých sestrách a po tatínkovi:-P

      Vymazat
  5. Wow genialni, takhle presne by se mi libil srovnany cely muj zivot.

    Muzu potvrdit stejny vyvoj jako u Jenika i u sebe. Jako dite jsem si hodne uklizela, veci mely presne sve misto. Kdyz se objevil nekdo na navsteve a vzal si moji hracku, sla jsem ji vratit zpatky na misto. Ale posledni dobou vitezi lennost a chaos. I kdyz samozrejme urcita pravidla porad mam. Ano, ta modra tuzka na stole bude lezet diagonalne na notysku, zaviratkem ode me a nalevo. Pokud ne, hned ji presne takhle natocim. - A podle toho taky poznam, ze tu u me nekdo byl - ostatni clenove rodiny tohle nevnimaji a ani je nenapadne, ze ja si vsimam i o milimetr posunute klavesnice a mysi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliška taky musí mít třeba zavřené dveře, zavřená okna, zatažené žaluzie, bačkory v určitém úhlu k posteli a spoustu dalších rituálů, které já ani kolikrát nevnímám.

      Vymazat
  6. To je hodně zajímavý pohled na stejné věci. Ten uspořádaný je sice takový nějak hezčí, asi fotogeničtější, ale stejně člověku přijde ten běžný způsob nakonec milejší, jsme zvyklí žít v chaosu a je nám v něm nějak víc fajn. Ale člověk alespoň chápe jak svět asi vnímá někdo jiný.

    OdpovědětVymazat
  7. Je taky dost věcí, co musím mít přesně... často přerovnávám nábytek a uklízím celý pokoj...
    Knížky musí být perfektně srovnané, počítač přesně na místě, na stole tužky na svém místě... Když ležím v posteli a chci spát... a vidím, že někde není něco tak, jak prostě má být, jdu to ještě srovnat, naklepat peřinu aby deka byla přesně v povlečení... je to taky pitomá věc... když pak někam přijdu a přítel má chaotickej bordel kam se podívám...

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala mě ta větvička a jehličí otrhaný a vyrovnaný. Hezké obrázky, já si u toho vzpomněla na seriál Můj přítel Monk:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je bombové! Aneb jak zkusit vnímat svět jinak vnímajících. Mně zase pobavili ti ležící seřazení lidičkové na trávě u bazénu. Všude uklizeno :) a lidi jsou uklizení

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásný!!!! Mě se líbí ta polévka! Ale tohle bohužel u nás není, u nás vítězí neaspícký binec.. :) Petra a Víteček

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...