úterý 16. října 2012

Jeníček maluje


Jeníček je pravidelně ve 20:00 hodin v ložnici v posteli.
Holky tak mají večer obývák jen pro sebe a mohou se dívat na pohádky, na zprávy, na jejich oblíbené pořady v televizi, aniž by je Jenda provokoval.
Já musím být v ložnici s ním. Sám tam vydrží tak minutku, když mu jdu pro suchý rohlík nebo když jdu na záchod a ještě mě hlasitě popohání...


Jenže Jendovi se "tak brzy" nechce spát.
Usíná v poslední době přibližně kolem 23:15 h.


Většinou vymýšlí lumpárny, kope do zdi, pláče, hraje si na iPadu, někdy plní úkoly, jindy hrajeme hry s maňáskama, s dýněma, s dudlíkama, čteme si nebo si Jeníček maluje.

Není to často, ale nemusí pršet, hlavně když kape...
Tentokrát sám od sebe namaloval RUKU, což jste asi poznali.



Na druhém obrázku je housenka a pavouk.


To poznala i Eliška, když jsem jí obrázky ukazovala.


ALE CO TADY?



CO TO JE?


Co vidíte?
Eliška říkala, že to je tučňák. Nebo ryba? Delfín?

Ne. Jenda říkal:
"TO JE MAMINKA."

No tož tedy nevím.
Myslíte si, že je mi to podobné?
Asi bych se nad sebou měla zamyslet :-P


Na dalším obrázku je....
...hádanka...
????
Uhodli jste?


No přece Jeníčkův oblíbený BUDÍK.
Dlouhou dobu spí s budíkem v posteli a KAŽDÝ DEN SE ptá v kolik budeme vstávat.
A přesně na MINUTU to dodržuje.

Čas na hodinách ukazuje... v kolik hodin si Jenda maloval.
Poznali jste, že to bylo ve 21:13?


Ptáček se mi moc líbil....


Jenda mě překvapil, že sám od sebe nakreslil zvířátka.
Z donucení neudělá NIC a sám od sebe to zkouší málokdy.


Ale nejúžasnější se mi zdál ČUNÍK....
Není dokonalý?


Jenda kreslil podle předlohy...
Modelem mu seděl JEHO nejoblíbenější čuník... :-)
Sice mu chyběly uši, ale i tak je to fešák, ne?


...Pod čuníkem jsou oblíbená čísla: 6, 9, 0, 100


A na posledním obrázku je to, co Jeníček maluje nejraději:
- nuly, křížky (Jenda říká, že to je  písmenko X = iks) ...
.....a pak také písmenko H jako ho...ko.


7 komentářů:

  1. Milá Amélie,
    Jeníčkovy některé kresby jsou úžasné. Vůbec i to inspirační vidění u dětí je bezelstné. Je vidět, že se snaží. Jinak obdivuji že pracuje s Ipadem
    já to neumím. Mějte se pohodově, ikdyž u nás leje.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tipovala na rybu :-) Honzíček ale maluje moc pěkně, takový čuník a ptáček jsou naprosto dokonalí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem chtěla pochválit Jeníka,jakého krásného žraloka nakreslil a když jsem dočetla,cože to má být,tak jsem si poprskala monitor smíchy :D
    Ale všechny obrázky jsou samozřejmě moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, jak vlastně vidí svět Jeníček? Vzpomeňte na Picassa...

      Vymazat
  4. Ahoj Marci,moc Tě zdravím! Jeníček se opravdu snažil.. ten čuník je krásný!

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou ten čuník se mu povedl. :) Kdybys viděla, jak bych ho nakreslila já.:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkně to nakreslil :-) Tebe jsem taky bohužel považovala za rybu, ale být takovým delfínem, který je krásný i inteligentní ... proč ne :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...