úterý 2. října 2012

Krtek jde do restaurace


Nácvik sociálních situací nám moc nejde.
Občas si říkám, kdy se mi podaří vzít Jendu třeba do restaurace, a pak tomu přizpůsobím hru.

Nachystala jsem stůl z lega, Krtka, oslíka a dudánka.
Jenda si stůl ozdobil céčkama.


Tím s hrou skončil.


Bral mi penízky, které měla zvířátka na zaplacení.


Neposlouchal mě, otáčel se a díval se na televizi.


Pak jsem ještě na pár sekund přitáhla jeho pozornost...


...ale vzápětí už Jenda začal všechno "otáčet" a pohazovat věcmi.


Zavalil Krtka stolem...


..a nechtěl si dál se mnou hrát.


Funkční hra nám stále moc nejde.


Otáčet věcmi, házet jimi, bouchat do něčeho a kousat si ruku.




Tak nějak končí každý pokus o "normální" hru.






2 komentáře:

  1. Jeník plynule přešel na hru "Krtek přebral a pak se v hospodě popral".
    Hezký večer. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...