pondělí 15. října 2012

KONFERENCE AUTISTIK


Brzy to bude rok, kdy jsem byla  v Praze na konferenci o autismu.
Napsala jsem o tom tehdy dva články.
A protože téma AUTISMU je mi velice blízké, tak jsem se právě přihlásila na další konferenci.
Už se moc těším. 
Kdo by měl zájem, tak zde jsou informace:


logo autistik
OBČANSKÉ SDRUŽENÍ AUTISTIK

ve spolupráci se vzdělávací agenturou Aldea

si vás dovolují pozvat na konferenci pořádanou

k Týdnu na podporu práv osob s autismem


DATUM:

10. 11. 2012 od 9 do 17 hodin
registrace od 8 hod.

MÍSTO:

ČSVTS, Novotného lávka 5, Praha 1
konferenční sál č. 319 (III.patro)

PROGRAM:

Dr. Hilde De Clercq: Autismus - smyslové abnormality
Dr. Theo Peeters: Rodiče a odborníci jako kolegové. Možnosti a úskalí.

Příspěvky zahraničních hostů budou tlumočeny.

Organizační poplatek: 200 Kč.
Členové AUTISTIKU a studenti pedagogických a lékařských fakult po předložení
dokladu o studiu zdarma.

PŘIHLÁŠKY: 

(Přihlásit se můžete také e-mailem aldea@aldea.cz nebo při registraci v místě konání.)

Doprovodný program: Prodejní výstava pedagogické literatury nakladatelství Portál

Konference se koná pod záštitou paní Lenky Kohoutové,
poslankyně Parlamentu České republiky
a předsedkyně správní rady Nadačního fondu
pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením.


ZDROJ:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...