úterý 9. října 2012

Čísla jdou Jendovi výborně


Úkoly s čísly dávám Jendovi ráda, protože vím, že se "moc" vztekat nebude.








Občas u úkolu sice lumpačí...




...ale vždy úkol dokončí.



Po očku sleduje zmrzlinu, jestli se mu náhodou neztratila.




A nakonec se sám obslouží...


A kdyby nezlobil, nebyl by to on...


5 komentářů:

  1. Můžeš mi říct, kde bereš energii na to, několikrát denně s Jendou pracovat???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KDYBY chodil častěji do školky, měl by (snad) podobné aktivity ve školce. Někdo ho rozvíjet musí. Kde beru energii? :-) Utřídila jsem si priority a rozvoj syna patří k těm nejvyšším. Stromek se musí ohýbat, dokud je malý. Za pár let už to nepůjde. Těch pár minut párkrát denně mě nezabije:-P
      S holkama jsem taky dělávala podobné aktivity, výtvarné činnosti ap., jen ty pracovaly rády a dobrovolně.

      Vymazat
  2. No s číslicemi je Jenda evidentně velký kamarád! Dala bych si tu jeho zmrzku :o)
    Moc se mi líbily minulé příspěvky o dotýkání. Je to tak, jak si napsala, každý dotyk je dar.
    Tak ti přeju hodně takových dárků, Marcelko, které mi dáváme a přijímáme jako samozřejmost...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. A co měl tady za úkol?
    Je to roztomilej klučina. :)) Hlavně na té poslední fotce. :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...