čtvrtek 18. října 2012

S čím Jenda usíná?


Jenda má s usínáním velké problémy.


Usíná většinou mezi 23. a 23:30 h.


Vždy si postel "vystele" nějakými hračkami.


NIKDY nesmí chybět deka, dudlíčci a čuníci.


Někdy přidá stužky a pentličky, jindy knížky, a v poslední době také dýně nebo autíčka...



Když spí, vypadá jak andílek.


Někde na FB na mě vykouklo tohle "malé" moudro, tak se tu o něj s vámi podělím:


Krásný večer.

6 komentářů:

  1. Zdravím Marcelko, musím uznat , že i na blogu je spící Jeník takový oddych...jsi opravdu obdivuhodná žena jak to všechno zvládáš...můj Adam je dost živé dítě ale určitě se nedá srovnat ...ale i tak jsem ráda za trochu klidu, tak si umím představit jaké to musí být pro tebe (reaguji i na příspěvek níže :-) - ohledně toalety mám podobné zkušenosti s Adíkem ) a v posteli usíná podobně...občas musím vyndat celé hračkáčství...většinou , když není náš taťka doma a Adam spí se mnou v ložnici a já mým problém se do naší velké postele vejít :-) Přeji pevné nervy a hodně sil! Jeníček je zlatíčko:-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Náš syn (nízkofunkční autík) měl problémy s usínáním v době, kdy byl se mnou doma a ráno mohl spát jak dlouho chtěl. Večer usínal v podobnou dobu jako váš syn, někdy i po půlnoci, ráno vstával v 9 hodin, někdy v 9:30. Pomohlo nám, když začal chodit do školky a každé ráno musel vstávat ve stejnou dobu v 7:20 a večer chodil spát ve 20:30. První rok školky v jeho 4 letech usínal během 2-2,5 hodin (do 23:00). Teď je mu 8 let ,chodí do druhé třídy a usíná do 21:30 každý den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda vstává okolo 8. hodiny, dnes v 7:10 h. Čím víc podnětů za den, tím hůř usíná (asi to nějak v hlavě zpracovává)...

      Vymazat
    2. Aj ja mam inak taky pcit u Matiska, a to ma kazdy presvieca o opaku, ze sa mu mam vela venovat a poskytovat mu vela roznorodych aktivit ale co sa spanku tyka, viem ze ked zostaneme cely den doma, periem a upratujem a Mathisko "pomaha" a je v klude tak zaspi lepsie, ked toho mame vela tak o osmej skace po posteli a sice je na nom vidiet unava tak nezaspi sam, musime ho chytit a nasilim ho drzat v posteli a dat mu flasku s mlieckom aby mal nieco v puse a nezuzlal mi ruku(snazime sa ho to odnaucit).Samozrejme Mathiskov spanok sa neda porovnat s Jendom, jedine v tom ze ked obcas zaspava spatne a neskoro tak si len spomeniem na teba ze to mas denne.

      Vymazat
  3. Opravdu andílek :-) Jak to má v postýlce všechno vyložené :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Cikáni dávají nebožtíkům k věčnému spánku do rakve láhev rumu, karty, cigarety a další hračky... a nakonec Egypťané taky. To sem sice nepatří, ale napadlo mi to, protože včera jsem u přechodu na Proseku viděl hromadu medvídků. Pravděpodobně tam zemřelo malé dítě.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...