úterý 23. října 2012

Vícevrstvé puzzle - dinosaurus


Když jsem dostala na zapůjčení toto puzzle, tak jsem si myslela, že to není pro Jendu.


Dinosauři ho moc neberou...


...a vývojové puzzle se zdálo složité i mně.


Viděla jsem ho poprvé v životě.


Jenda si to sám vysypal ze sáčku a já jsem přemýšlela, jak a čím začneme.


Nakonec jsem dřevěné dílky roztřídila podle barvy...


...a začali jsme stavět.


Moc mi to nešlo, ale Jenda byl (světe div se) docela trpělivý.


Když jsem přišla na "systém", tak jsem mu ukazovala dílky, které má vkládat  na tabulku...


...protože sám se v tom "ztrácel"....





Nakonec se nám společnými silami podařilo celé vývojové puzzle složit.



Tohle bude přesně ta hračka, u které Jenda praktikuje heslo: "Poprvé a naposledy".


Ani mi to nevadí.


Tohle není nic pro mě.


Jenda dostal za každého složeného dinosaura jahůdku a byl spokojený.





Prosím prosím, dejte KAŽDÝ DEN hlas Elišce na fotoknihu:
http://www.cewecolor.cz/index2.php?option=com_souteze12&view=soutez&id=51692&rocnik=2012

DÍKY!!!!

5 komentářů:

  1. tak tohle by se malíkovi moooc líbilo asi se podívám kde by se dali sehnat a kolik stojí,dátrek od ježíška jak dělaný:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se zdá,že ho to zaujalo.Je tak soustředěný,vypadá to složitě,ale zvládl to.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Amelko, diky za navstevu! Jenda vypada, ze ho puzzle celkem zaujal, treba se knemu jeste vrati a prekvapi te :) Moc zdravim, monika

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotkách vypadá Jenda vcelku zaujatě, ačkoli říkáš, že to vzal do pacek poprvé a naposledy. No, hlavně, že jste to nakonec zvládli velmi úspěšně :)
    A teď koukám, že komentátorka přede mnou si také všimla, že Jenda vypadá soustředěně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem hlasovala. Ten dinousaurus mi připadá spíš jako nějaký pták. Zajímalo by mě, co je to za druh.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...