sobota 13. října 2012

Jenda sbírá ořechy


Občas mě Jenda překvapí, jak je pracovitý...



...a jak hezky spolupracuje.


Nasbírali jsme společně tašku ořechů.



Bral si ode mě oříšky a dával je do tašky.


Občas mě šimral lístečkem po ruce....


...a pak zase poctivě sbíral.


Říkal: "Ještě 5 oříšků, ještě 10 oříšků"...


...a vypadalo to, že se mu ani nechce domů.



Bodejť...



Bylo krásně, svítilo sluníčko a široko daleko nikdo.


Jen my dva...a krásná podzimní příroda.


Mám ráda podzim, je to moje oblíbené roční období.
Možná i Jendovo...

8 komentářů:

  1. Napřed jsem myslela, že máte ořešák na zahradě, ale na dalších fotkách je vidět, že jste někde venku v lukách a polích. Muselo tam být opravdu krásně a nasbírali jste pěknou tašku ořechů. To bude vánoční cukrovíčko! :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ořešák na zahradě bohužel nemáme. Na ořechy musíme do přírody.

      Vymazat
  2. To je síla a ani se mu nedivím. Když mi něco chutná, taky jsem pracovitej. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne obrazky podzimni prirody, jsem moc rada, ze se Jendovi venku libilo.
    Pamatuju si, jak me bavilo sbirat orechy. I ted me to bavi.

    OdpovědětVymazat
  4. Jen koukám! A taky se Tě dotýká, vy jste museli udělat hodně velký pokrok. To bude letos Vánočních rohlíčků, mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, a třeba i ořechy přinesou krásné sny o 3 oříšcích:-)
    Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek a hezké obrázky.
    Pěkná procházka spojená i s "prací", která jistě udělala radost vám oběma. A Jenda se nejen dotýkal, ale vedl Tě i za ruku.
    Snad ještě takové hezké dny podzim nabídne.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera!!! Jak to, jak Jeník čile pracuje a pomáhá, ale i to, jak se k tobě "má", dotýká se a je vidět, že si to užíval a bavilo ho to. Úžasné Marci, mám radost s tebou! Víc takových příspěvků a chvil do vašeho života:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...