neděle 7. října 2012

Cestičky a spojování


Tentokrát jsme byli chvíli na zahradě. V posledních dnech je krásné počasí a Jenda CHCE sám od sebe na zahradu  - kopat do míče.


....a pak následovaly úkoly.


Kreslit cestičky Jendovi nevadí....


Zpočátku začal úplně stejně jako je to na předloze...


Kreslil přerušovanou čáru, ale nechal si poradit a nakonec udělal čáru "vcelku".


Při spojovačkách se chvíli vztekal a bouchal do stolu, ale to na mě neplatí.


Pak už "jel" zase v klidu dál...


...hrad ke hradu, strom ke stromu, plot k plotu.


Oblečení musíme vyžehlit... polštářek dáme na křeslo.... knihu do aktovky...


Všechno zvládá, když chce.



Tyhle úkoly zná. Opakovali jsme, tak měl tentokrát situaci zjednodušenou.


Křupinky si dává Eliška do misky...


Sirkama zapálíme svíčku, nožem se loupou brambory, domino patří k další kostce domina....


...dudlík na lahvičku...


..."hříbky" k legu.... stříkačka ke kapkám....


Úkoly Jenda zvládl, obdržel odměnu .....


...a zase jsem je uklidila do jednoho z mnoha šanonů...




Tentokrát jsem si to zjednodušila a dala jsem Jeníčkovi lehčí úkoly.
Šárka má dva dny horečky kolem 39,2, zvrací, polehává, pospává a mně myšlenky bloudí někde jinde, než u úkolů s Jendou.

Mějte krásnou neděli....


5 komentářů:

  1. Šárce přeji brzké uzdravení.
    A Jenda je kluk šikula, tohle má už "zmáklé".

    Hezkou neděli i vám.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako správného kluka ho baví míč, to je dobře. :)
    Hezkou neděli i tobě a Šárky je mi líto, tak ať se brzo uzdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jen doufám, že už se Šárince daří líp. Ono to počasí si také vybere svoji daň! Já také kašlu hrozně a páteř si dnes vybírá svoji daň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc líp jí není, má třetí den teploty, zítra asi pomaže k doktorce. JEN jedou zítra se školou do divadla, a tak se těšila....
      Nemáme moc možností (jak a kdy) se dostat do divadla....Holt se nedá nic dělat.

      Vymazat
  4. To je určitě dobré znamení, když chce sám jít ven a kopat do míče. :) Je vidět, že je to kluk. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...