čtvrtek 24. května 2012

Jenda kreslí zajíce a lva


Chtěla jsem po Jeníčkovi, aby namaloval podle knížky lva.
Ale tomu se nechtělo. Místo toho nakreslil okno a pavouka.
Pavouka kreslí asi dva roky, ale to okno mě příjemně překvapilo.
Kolikrát nevím, co vše v něm dřímá...


Tak jsem mu ukázala zajíčka.
- "Namaluješ zajíce, dostaneš lžičku zmrzliny. Jinak nic."


Zajíček na chvíli přitáhl jeho pozornost.


Poctivě mu (na požádání) nakreslil hlavu, uši, oči, bříško i ocásek.



A za odměnu zmrzlinka Mrož, ta je teď největším lákadlem.


Za mrože zvládne Jenda mnohé.



Pak jsem mu nenápadně podstrčila zase obrázek se lvem.


Tentokrát neodmítl.


Namaloval hlavu, oči, uši...



..a krásně se mu povedla i hříva... tudíž si zmrzlinu zasloužil.


Dnes Jendu dopoledne chválila paní v APLE, jak krásně plní úkoly a také si  všimla, že ji (konečně) pozdravil.


Je vidět, že každodenní "domácí" práce přináší své ovoce....

17 komentářů:

  1. Jeník maluje moc krásně a navíc ta odměna:) Dostala jsem z toho chuť na zmrzlinu.
    Asi už se na to někdy někdo přede mnou ptal, ale podle jakých knížek to Jeník maluje? Vypadají skvěle, možná bych se podle nich naučila malovat zvířátka i já:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu po knihách, vyfotím je a udělám o nich (co nejdřív) příspěvek. Ty knihy se mi moc líbí. Taky jsem s malováním na štíru a tohle mi pomáhá v práci s Jendou.
      Malujeme podle knihy: "Učíme se kreslit zvířátka".
      Knihu "Učíme se kreslit postavičky" máme taky, ale na LIDI Jendu nenalákám, takže tu jsem zatím odložila.
      http://knihy.abz.cz/prodej/ucime-se-kreslit-postavicky

      Vymazat
  2. Ahoj Marci.Je vidět jaké dělá Jeníček pokroky.A do APLY už zase jezdíte?Je dobře,že děláte takové pokroky.A ani nevím copak dělá noha.Určitě pořád zlobí.Teď když je tak venku krásně trávíte aspoň nějakou volnou chvilku venku nebo se Jeníčkovi nechce ?Mějte krásný víkend a přeji hodně dalších úspěchů v Tvé každodenní práci.Jsi šikovná a moc Tě obdivuju.Hela Prostějov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, chybíš mi. Doufám, že se brzy uvidíme. Do APLY na nácviky pracovního chování jsem si troufla po těch 9 měsících zatím jen dvakrát. Je to 35 km tam a 35 zpátky (plus 1-2 km pěšky), na moji nohu dost, ale což...
      Noha? Nic moc. Ve středu jsem byla na kontrole v ambulanci bolesti v Praze, zase mi změnili léky. Připadám si jak pokusný králík. Bez 7-8 tablet denně na bolesti to nejde. Ale pořád doufám, že bude líp.
      Těším se na léto, snad pojedeme na Moravu, stýská se mi.

      Vymazat
    2. To doufám,že dojedeš.Nějak si to zařídím ať se s tebou potkám.Už nebydlíme v Prostějově,ale to nevadí.Hlavně dej dopředu vědět kdy dorazíš.Měj se moc krásně a přeji Ti ať se Ti nožka brzy uzdraví.Musí to být šílené ,takový zápřah a ještě nemoci chodit.Si to nedovedu představit.Znovu nezbývá,než před tebou smeknout jak to zvládáš.Jsi obdivuhodný človíček.Krásný víkend přeji a pozdravuj děti.Věř,že i když někdy nereaguji tak čtu každičký Tvůj článek.Hela

      Vymazat
  3. Jo, Mrož je dobrota, to se nedivím, že se kvůli němu Jeníček přemůže ;-) Je to šikula, ten lev se mu moc povedl.

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že Jenda rozumí řeči. Bez toho by to bylo mnohem horší. Pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má vývojovou dysfázii, porozumění tedy není takové jak má být. Je potřeba na něj mluvit v jednoduchých stále stejných větách, ale to se člověk naučí...je to jako mluvit na miminko. :-) Opakovat stále dokola jednoduché věty.

      Vymazat
    2. Tjn, ale zase jsou děti, které by formulaci: Za lva lžičku zmrzliny vůbec nepochopily;-) H.

      Vymazat
    3. Dlouho to trvalo, než to Jenda před 2 lety pochopil za cenu mnohých afektů. Ale teď to chápe dobře: jeden úkol = jeden bonbón, jeden obrázek = 1 lžička zmrzliny.

      Vymazat
  5. je to šikulka... kreslí krásne... a mrož.. mňam to je super odmena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Merry, vidím, že Mrož je oblíbený snad všude. :-)

      Vymazat
  6. Na všech fotkách je krásně soustředěný. :) A že se mu ten lvíček nakonec povedl! :)
    Hlavně, že zmrzka chutnala.. a věřím, že mu chutnala ještě více, když byla zasloužená. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lev je bazvadný, nedivím se, že se do něj Jeníček pustil rád, když se dobře podívám, vidím rysy pavouka. :-D A navíc, ta sladká odměna, mňam! Doufám, že Jeníček pochytil něco ze tvého rozhovoru s paní v APLE a že ho potěšilo, jak ho maminka chválí. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pane jo, to vám to pěkně šlo:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Jeník je šikovný a kreslí moc hezky! :) Přeju pěkný víkend..:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...